پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۷۱۶
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۶
رییس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال از آزمایش موفقیت آمیز سامانه VAR (کمک داور ویدئویی) در مسابقه این هفته تیم های پرسپولیس و صنعت نفت خبر داد و افزود: با مجوز فیفا می توانیم در شهرآورد از کمک داور ویدئویی استفاده کنیم.

شعارسال:داوود رفعتی در خصوص نخستین آزمایش آفلاین VAR در رقابت های لیگ برتر گفت: خوشبختانه آزمایش این سامانه به صورت پخش تلویزیونی تجربه موفقی بود که از هر نظر به خوبی انجام شد. تنها نقص و مشکل موجود کم بودن تعداد دوربین هاست که در این خصوص باید نشست مشترکی با نمایندگان صدا و سیما داشته باشیم و تعداد دوربین ها را افزایش بدهیم تا شرایط بهتر شود.
وی افزود: با افزایش تعداد دوربین ها دیگر هیچ مشکلی برای اجرای VAR نخواهیم داشت. بر همین اساس مکاتبات لازم با فیفا صورت می گیرد و در صورت دریافت مجوز می توانیم در اولین بازی که احتمالا مسابقه شهرآورد خواهد بود این سیستم را برای نخستین بار به اجرا بگذاریم.
رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال همچنین در خصوص قضاوت داوران در این هفته از رقابت های لیگ برتر گفت: شاهد قضاوت های بسیار خوبی بودیم که یکی از بهترین های آنها در مسابقه حساس تیم های تراکتورسازی و سپاهان روی داد.
رییس دپارتمان داوری تصریح کرد: بهترین انتخاب ممکن را برای قضاوت دیدار تراکتورسازی و سپاهان داشتیم و داوری را انتخاب کردیم که از تجربه کافی برخوردار بود. هر دو گل به شکل کاملا درست ثبت شد و خطاهای منجر به گل ها نیز درست بود.
رفعتی در پایان گفت: قضاوت داوران در تمامی مسابقات این هفته قابل قبول بود و باید بگویم هیچ اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات از سوی داوران دیده نشد و اگر اشتباهات جزئی هم در بعضی از بازی ها وجود داشته در نتیجه اثرگذار نبوده که اینگونه اشتباهات در فوتبال طبیعی است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار11 اسفند 97، کدخبر: 83228283، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین