پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۲۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
کلینتون توانسته آرای مورد نیاز برای شرکت در دور نهایی رقابت های ریاست جمهوری آمریکا از جانب حزب دموکرات را کسب کند اما با این وجود رقیب هم حزبی وی حاضر به ترک میدان رقابت نیست.

شعارسال: به نقل از آسوشیتدپرس، «هیلاری کلینتون» با پیروزی روز یکشنبه در پورتوریکو و جهش شمار اعضای داخلی حزب موسوم به نمایندگان ویژه که از او حمایت می کنند توانسته ۲۳۸۳ رای نمایندگان حزبی که حد نصاب لازم برای کسب نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری است کسب کند.

اما سناتور «برنی ساندرز» از ایالت ورمانت که رقیب کلینتونست، تاکید کرده که تا گردهمایی ماه ژوئیه از رقابت ها کناره گیری نخواهد کرد.

در همین رابطه «مایکل بریگز» سخنگوی ستاد انتخاباتی سناتور ساندرز در بیانیه ای از اقدام شتابزده رسانه ها در شمارش آرای نمایندگان ویژه انتقاد کرد.

بریگز با تاکید بر اینکه کلینتون شمار کافی آرای حزبی برای کسب نامزدی حزب را ندارد و نخواهد داشت، گفت که نبرد بر سر جلب نظر این نمایندگان ادامه خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 18خرداد1395، کدخبر: 3679910: WWW.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین