پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۳۹۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۴
سومین دوره مسابقات ساحلی بانوان کشور که با حضور 13 تیم به میزبانی بندرعباس آغاز شده بود، با قهرمانی مانگ تهران پایان یافت.این مسابقات که در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس برگزار شد در دیدار فینال تیم مانگ تهران توانست نایبند هرمزگان «ب» را با نتیجه ٢ بر صفر شکست دهد و قهرمانی را از آن خود کند.

شعارسال: تیم مانگ تهران قهرمان سومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی بانوان کشور شد.

 از سومین دوره مسابقات ساحلی بانوان کشور که با حضور 13 تیم به میزبانی بندرعباس آغاز شده بود، با قهرمانی مانگ تهران پایان یافت.

این مسابقات که در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس برگزار شد در دیدار فینال تیم مانگ تهران توانست نایبند هرمزگان «ب» را با نتیجه ٢ بر صفر شکست دهد و قهرمانی را از آن خود کند.

در دیدار رده‌بندی نیز با جدال اصفهانی‌ها همراه بود که تیم پیام صنعت فولاد اصفهان با نتیجه ٢ بر صفر اصفهان را شکست داد و در جایگاه سوم ایستاد.

در اختتامیه این مسابقات که با حضور صیف‌الله حیدرپور نماینده فدراسیون هندبال، مظفر خادمی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان هرمزگان، سحر رضایی معاون امور ورزش بانوان استان و حسن آئین جمشید رئیس هیات هندبال هرمزگان برگزار شد، جام قهرمانی و مدال به تیم‌های برتر اهدا شد .

گفتنی است، سومین دوره مسابقات هندبال ساحلی بانوان کشور با حضور 13 تیم در دو گروه 7 و 6 تیمی به مدت سه روز در بندرعباس برگزار شد. پس از برگزاری 37 بازی با قهرمانی تیم مانگ تهران به پایان رسید.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار : 17اسفند 97، کد خبر:13971217000186 www.farsnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۹
0
0
به امید قهرمانی تیم بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین