پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۹۴۹۸۴
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
شرکت نفتی دولتی PDVSA ونزوئلا از زمان قطعی برق هفته گذشته، نتوانسته است صادرات نفت را در بندر اصلی خود ازسربگیرد.طبق آمار رفینیتیو آیکان، هیچ نفتکشی از هفتم مارس بندر خوزه را ترک نکرده است و روز شنبه که برق به مدت کوتاهی بازگشت، کشتی‌های معدودی میان بنادر داخلی وجود دارند اما یک قطعی دیگر که تا روز یکشنبه ادامه داشتند، فعالیت‌ها را متوقف کرد.قطعی برق همچنین روی فعالیت پالایشگاه پوئرتو لاکروز که پیش از این هم با حداقل ظرفیت کار می‌کرد تأثیر گذاشت.

شعار سال: برق پس از خاموشی روز سه شنبه که نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا خرابکاری آمریکا در سد هیدرولیکی اصلی این کشور را عامل آن خواند، هنوز به طور کامل در سراسر کشور برقرار نشده است.

منتقدان مادورو قطعی برق را نتیجه بیش از یک دهه فساد و سوءمدیریت می‌دانند.

یکی از منابع آگاه به رویترز گفت: شرکت PDVSA یک برنامه اضطراری را برای احیای برق در بندر خوزه راه اندازی کرده است با این حال این شرکت در این برنامه اظهارنظر نکرد.

طبق آمار رفینیتیو آیکان، هیچ نفتکشی از هفتم مارس بندر خوزه را ترک نکرده است و روز شنبه که برق به مدت کوتاهی بازگشت، کشتی‌های معدودی میان بنادر داخلی وجود دارند اما یک قطعی دیگر که تا روز یکشنبه ادامه داشتند، فعالیت‌ها را متوقف کرد.

قطعی برق همچنین روی فعالیت پالایشگاه پوئرتو لاکروز که پیش از این هم با حداقل ظرفیت کار می‌کرد تأثیر گذاشت.

مشکلات مربوط به فعالیت سد هیدرولیکی گوری، فعالیت میدان‌های نفتی که به این شبکه متکی هستند را متوقف کرد.

قطعی اخیر برق در ونزوئلا نسبت به گذشته گسترده‌تر و طولانی‌تر بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران تاریخ انتشار 21اسفند 97، کد خبر: 97122111224، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین