پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۱۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
شرکت های خلاق و نوآور با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان ارزیابی صادراتی می شوند.بین‌المللی شدن و رسیدن شرکت های نوآور و خلاق به سطحی که در فرآیندهای بین‌المللی بتوانند بصورت حرفه‌ای و قوی عمل کنند از الزامات حضور پایدار در بازارهای بین‌المللی است. در همین راستا و به منظور شناخت بهتر از نقاط ضعف شرکت و نیز رسیدن به یک برنامه توانمندسازی برای هر شرکت، کریدور صادرات میزان بلوغ صادراتی شرکت‌ها را بر مبنای مدل‌های ارزیابی آمادگی صادراتی ارزیابی می کند .

شعار سالشرکت های خلاق و نوآور با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت های دانش بنیان به صورت رایگان ارزیابی صادراتی می شوند.

ارزیابی صادراتی رایگان شرکت‌های خلاق بر اساس مدل ارزیابی آمادگی صادرات با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت‌ها انجام می شود .

با توجه به اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق به منظور ورود به بازارهای بین‌المللی نیازمند سپری کردن یک دوره رشد و بین‌المللی شدن هستند تا به بنگاه‌های آماده جهت صادرات و تعاملات بین‌المللی تبدیل شوند .

بین‌المللی شدن و رسیدن شرکت های نوآور و خلاق به سطحی که در فرآیندهای بین‌المللی بتوانند بصورت حرفه‌ای و قوی عمل کنند از الزامات حضور پایدار در بازارهای بین‌المللی است. در همین راستا و به منظور شناخت بهتر از نقاط ضعف شرکت و نیز رسیدن به یک برنامه توانمندسازی برای هر شرکت، کریدور صادرات میزان بلوغ صادراتی شرکت‌ها را بر مبنای مدل‌های ارزیابی آمادگی صادراتی ارزیابی می کند .

ارزیابی صادراتی شرکت‌ها بر اساس مدل ارزیابی آمادگی صادرات با هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و شناسایی نیازها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت توانمندی در بازار بین‌الملل صورت می‌پذیرد.

کلیه شرکت‌های دانش‏‌بنیان و خلاق جهت دریافت خدمات کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری (غیر از مشاوره و آموزش) ملزم به گذراندن ارزیابی آمادگی صادرات هستند.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به سامانه اینترنتی bizservices.ir مراجعه کنند .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت معاونت علمی ریاست جمهوری تاریخ انتشار 21اسفند 97، کد خبر: 42926، www.isti.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین