پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۵۰۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
سازمان هواشناسی اعلام کرد بارش‌های امروز تا شب ادامه دارد و دوباره موج جدید بارندگی، بعدازظهر شنبه از غرب کشور وارد نواحی مرکزی می‌شود.
شعار سال :سازمان هواشناسی اعلام کرد بارش‌های امروز تا شب ادامه دارد و دوباره موج جدید بارندگی، بعدازظهر شنبه از غرب کشور وارد نواحی مرکزی می‌شود.

بنا به این گزارش از شنبه موج بارندگی‌های جدید از غرب کشور وارد ایران می‌شود و شنبه و یکشنبه شاهد بارش باران و رگبار در تهران و استان‌های مرکزی خواهیم بود.

بارندگی‌های رگباری در موج دوم که از یکشنبه شروع می‌شود در نیمه جنوبی کشور قوی‌تر است و در استان‌های بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش‌ها شدید و انتظار آب‌گرفتگی در این نواحی می‌رود.

سازمان هواشناسی اعلام کرد در ایلام، خوزستان، لرستان رگبار و رعدوبرق به همراه بارش‌های پراکنده خواهد بود و انتظار می‌رود بارش‌های شدیدی در استان‌های بوشهر و سیستان و بلوچستان رخ دهد این موج دوم بارندگی در روز سه‌شنبه از مرزهای شرقی کشور خارج می‌شود.

سازمان هواشناسی توصیه کرد احتمال آب‌گرفتگی معابر وجود دارد و به همین دلیل رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:24 اسفند 1397،کدخبر:368214،ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین