پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۵۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
نائب رئیس مجلس سوریه گفت: تصمیم و خواست آمریکا تاثیری بر حق حاکمیت دولت و ملت سوریه بر بلندی های اشغالی جولان ندارد.
شعار سال : 'نجدت اسماعیل انزور' بامداد یکشنبه گفت: جولان سرزمین اشغال شده است و قطعنامه های بین المللی آن را اشغال شده می دانند و آمریکا همه دنیا نیست بلکه کشوری در دنیاست، حتی اگر ابرقدرت باشد نمی تواند تاثیری بر حق حاکمیت دولت و ملت سوریه بر جولان داشته باشد.
وی تصریح کرد: آمریکا تلاش می کند شیوه های جنگ علیه منطقه و سوریه به عنوان قلب مقاومت در منطقه را تغییر دهد و با محاصره و تحریم اقتصادی، ائتلاف کشورهای مبارزه کننده با تروریسم را درهم بشکند و کشورهای منطقه را ناامن کند تا رژیم صهیونیستی قدرتمند و بدون رقیب باقی بماند.
انزور اظهار داشت: تصمیم آمریکا در برسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جولان اقدام جدیدی نیست بلکه در راستای تلاش واشنگتن برای ایجاد بحران های ساختگی به منظور بازی با سرنوشت ملت های منطقه است.
نائب رئیس مجلس سوریه اضافه کرد: به رغم همه فشارها و اقدامات تشویقی صهیونیست ها، ساکنان جولان اشغالی هیچ هویتی غیر از هویت سوری را برای خود نمی پذیرند و این نمونه ای بارز از خواست همه سوری ها برای آزادسازی سرزمین های اشغالی و بویژه بلندی های جولان است.
انزور با بیان اینکه دولت آمریکا اعتباری در منطقه ندارد ، گفت: سیاست واشنگتن ایجاد کانون بحران و اختلاف در منطقه تحت شعار 'تفرقه بیانداز و ریاست کن' است زیرا دولت امریکا به جای تکیه بر قدرت منطق ، بر منطق قدرت تکیه می کند.
وی افزود: امریکا برای تحمیل اراده و خواست خود به ملت های منطقه تلاش می کند تا این کشورها را مطیع خود سازد ولی این سیاست دیگر غیرقابل پذیرش است.
رژیم صهیونیستی برای برسمیت شناختن حاکمیت خود بر جولان اشغالی سوریه از سوی آمریکا تلاش می کند و تحرکاتی را در این زمینه آغاز کرده است.
'اسرائیل کاتص' وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی 22 اسفندماه گفت که برسمیت شناختن جولان تحت حاکمیت اسرائیل از سوی آمریکا 'یک واکنش مناسب و لازم' است که امیدوارم در سفر آینده بنیامین نتانیاهو اتفاق افتد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اواخر ماه مارس برای شرکت در نشست سالیانه گروه آیپک (AIPAC) به آمریکا سفر خواهد کرد.
پیش تر «مایک کوزک» رئیس دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کارگری آمریکا در تشریح گزارش سالانه خود از واژه اشغالی برای بلندی های جولان استفاده نکرد.
بلندی های جولان در جنوب غرب سوریه و در نزدیکی مرز فلسطین، در سال 1967 به اشغال رژیم صهیونیستی درآمد، اما دولت آمریکا تاکنون از هرگونه موضع گیری درباره وضعیت حاکمیت این منطقه خودداری کرده است.
سوریه بارها بر آزادی تمام مناطق اشغالی خود با هر روش ممکن از دست تروریست ها و رژیم صهیونیستی تاکید کرده است.

شعار سال، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار :26 اسفند 1397، کدخبر: ،www.irna.ir83245810
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Sweden
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
0
0
همکاری امریکا و اسراییل که غیر قابل گسستن است و هر تصمیمی بگیرن انجام میدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین