پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۶۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
استاندار زنجان برضرورت تعیین تکلیف پسماندهای صنعت سرب و روی تاکید کرد و گفت: در سال 98 تکلیف این پسماندها مشخص می شود.وی با بیان اینکه در زمینه ریزترین مشکلات واحدهای تولیدیی پیگیری شده است و بخشی تفویض اختیار شده است و بخشی نیز در آینده انجام می شود، افزود: خوشحالیم این پیگیری های به نتیجه رسیده است. استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اینکه پشت درهای بسته برای صنعت تصمیم گیری نشود خیلی خوب است اما انتظار داریم نخبگان در این جلسات شرکت کرده و پیشنهادات بخش خصوصی ارائه شود.

شعار سال: فتح الله حقیقی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی استان زنجان اظهار داشت: تلاش شده است تا جلسات اقتصاد مقاومتی استان زنجان از حالت تصمیم گیری مدیریتی خارج و مشکلات واحدها با حضور مسئولان در واحدهای تولیدی استان زنجان حل شود.

وی با بیان اینکه در زمینه ریزترین مشکلات واحدهای تولیدیی پیگیری شده است و بخشی تفویض اختیار شده است و بخشی نیز در آینده انجام می شود، افزود: خوشحالیم این پیگیری های به نتیجه رسیده است.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: اینکه پشت درهای بسته برای صنعت تصمیم گیری نشود خیلی خوب است اما انتظار داریم نخبگان در این جلسات شرکت کرده و پیشنهادات بخش خصوصی ارائه شود.

حقیقی بیان داشت: مکاتبه رسمی برای برداشتن عوارض پرمنگنات انجام می شود و تا جایی که بتوان نسبت به حل مشکل اقدام می شود.

وی یادآور شد: اینکه رفتار خارج از نزاکت توسط واحد تولیدی که دیگران به آنها نیاز دارند،انجام شود، کار بسیار بدی است.

این مسئول با بیان اینکه واحد تولیدی پرمنگنات استان زنجان از دولت امکانات گرفته است،افزود: در شرایط مساوی استان اولویت دارد و نظارت های لازم انجام می شود.

استاندار زنجان برضرورت نظارت و کنترل واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: یقین دارم اگر نظارت مستمر باشد،هیچ واحد تولیدی نمی تواند رفتار خارج از عرف داشته باشد.

حقیقی برضرورت تعیین تکلیف پسماندهای صنعت سرب و روی تاکید کرد و گفت: در سال آینده این تعیین تکلیف انجام می شود که سود این کار به مردم نیز می رسد.

وی برضرورت تعریف 5 برنامه ابتکاری در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال آینده تاکید کرد و افزود: نقشه راه باید ابتکاری و منطبق بر واقعیت باشد.

استاندار زنجان گفت: مردم وقتی ببینند مردم در کنار هم هستند و جزیره ای عمل نمی کنند، امیدوار به آینده می شوند.

حقیقی ادامه داد:نباید تحلیل غلط بدهیم که موجب سوء استفاده دشمنان شود بلکه باید نسبت به ایجاد امید و شور و نشاط در جامعه تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: باید بستر لازم سیاسی و امنیتی در سال آینده فراهم شود تا واحدهای تولیدی تهدید نشده و مشکلات این واحدها حل شود.

این مسئول بیان داشت: نمایندگان،ائمه جمعه و فرمانداران باید در توسعه اقتصادی یک حرف را بزنند که توصیه های لازم به فرمانداران استان شده است.

استاندار زنجان برضرورت شناسایی و رفع موانع تولید تاکید کرد و گفت: صرف پرداخت تسهیلات کمکی به اقتصاد مقاومتی نمی کند و باید سرمایه گذار احساس کند، مسئولان پشت سرمایه گذاران هستند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری موج رسا تاریخ انتشار 25 اسفند 97، کد خبر: 10244، www.mojerasa.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین