پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۱۹۶۳۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵
باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.

شعارسال: باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.

صرافی‌های بانکی به دلیل ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان، طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات به مشتریان خود اقدام می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، باتوجه به ضرورت تداوم ارائه خدمات ارزی به هموطنان عزیز در ایام نوروز، صرافی های بانکی طی روزهای کاری عید نوروز باز بوده و نسبت به ارائه خدمات ارزی به مشتریان خود اقدام می‌کنند، از این رو متقاضیان می‌توانند برای تأمین نیازهای ارزی خود به صرافی بانکی مراجعه کنند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: 28اسفند 1397 ، کدخبر:465848  www.entekhab.ir ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین