پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
شهرود امیر انتخاب در رشت با اشاره به کاهش ورود و اقامت مسافران طی روز ۲۷ الی ۱ فروردین اظهار کرد: ۳۰۵ هزار و ۵۲۴ خودرو طی چهار روز اخیر وارد استان شده که با کاهش ۵.۱۶ درصدی همراه بوده است.مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به کاهش اقامت مسافران نوروزی امسال گفت: طی چهار روز اخیر ۳۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر شب از مسافران در مراکز اقامتی ثابت و موقت اقامت داشته‌اند که در مقایسه با سال گذشته ۶۰.۱۳ درصد اقامت مسافران در این مراکز کاهش‌یافته است.

شعار سال: وی با بیان اینکه ورود مسافران طی چهار روز اخیر با کاهش ۵.۵۸ درصدی روبرو بوده افزود: طی چهار روز اخیر یک‌میلیون و ۳۴۸ هزار و ۹۰۱ مسافر به‌صورت زمینی و هوایی وارد استان شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان با اشاره به کاهش اقامت مسافران نوروزی امسال گفت: طی چهار روز اخیر ۳۴۶ هزار و ۳۱۵ نفر شب از مسافران در مراکز اقامتی ثابت و موقت اقامت داشته‌اند که در مقایسه با سال گذشته ۶۰.۱۳ درصد اقامت مسافران در این مراکز کاهش‌یافته است.

دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان با اشاره به استقبال گردشگران از موزه و بناهای تاریخی استان خاطرنشان کرد: از تاریخ ۲۷ اسفند تا یک فروردین ۱۹ هزار و ۴۹۳ گردشگر و مسافر بز موزه‌ها بناهای تاریخی استان بازدید کرده‌اند که با کاهش ۱۶.۸ درصدی همراه بوده است.

امیر انتخابی با اشاره به اینکه کمتر از نصف تأسیسات اقامتی گیلان پرشده بیان کرد: باگذشت چهار روز از تعطیلات نوروزی ۴۳.۳۷ درصد از ظرفیت تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان تکمیل‌شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان تاریخ انتشار 3فروردین 98، کد خبر: 33667، rooydadegilan.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین