پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
نماینده مرد بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی به لزوم کاهش هزینه‌های گردشگران خارجی از سوی دولت تأکید داشت و گفت: دولت باید در راستای جذب توریسم خارجی تبلیغات داشته باشد و آن را نوعی سرمایه‌گذاری بداند.

شعار سال: حسن خسته بند به لزوم کاهش هزینه‌های گردشگران از سوی دولت اشاره داشت و اظهار کرد: دولت باید هزینه‌هایی را که گردشگران در داخل کشور متحمل می‌شوند را به‌صورت محسوسی کاهش دهد.

وی با اشاره به کاهش هزینه از سوی دولت ترکیه برای گردشگران و ایجاد رونق گردشگری در پی آن افزود: اکنون دولت ترکیه برای جذب حداکثری توریست هزینه‌های گردشگران را به‌شدت کاهش داده و ما شاهد رونق بسیار خوب درزمینهٔ گردشگری ترکیه هستیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه دولت باید برای جذب توریسم یارانه نیز در نظر بگیرد، خاطرنشان کرد: دولت باید برای جذب گردشگران خارجی یارانه در نظر بگیرد و به این یقین برسد که با افزایش درآمد مردم و رونق اقتصادی هزینه‌های آن برگشت‌پذیر خواهد بود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی هزینه برای جذب توریسم را نوعی سرمایه‌گذاری توصیف کرد و افزود: ورود گردشگر به داخل کشور موجب اشتغال‌زایی و رونق اقتصادی است و هر هزینه‌ای که در راستای جذب سرمایه خارجی و توریسم بشود یقیناً سرمایه‌گذاری است.

عضو مجمع نمایندگان گیلان بیان کرد: ضرورت دارد از الگوی کشورهایی مانند ترکیه در جذب حداکثری توریسم الگو بگیریم و از تجاربشان استفاده کرده و موجب رونق گردشگری بشویم.

خسته بند با تأکید بر ضرورت تراز گردشگری کشور باوجود ظرفیت‌های عظیم گردشگری داخلی گفت: دولت باید حمل‌ونقل ارزان و همچنین محل اسکان ارزان برای گردشگران در نظر بگیرد تا علیرغم مثبت کردن تراز گردشگری بساط تبلیغات برای گردشگری در ایران را فراهم کند.

وی با اذعان به اینکه دولت برای اینکه گردشگر جذب کند باید تبلیغات کافی داشته و در این راستا هزینه کند، تصریح کرد: باید رسانه‌هایی که در سراسر جهان هم سو با اهداف ایران در دنیا هستند به بهانه‌هایی مختلف تشویقشان کنیم و به داخل کشور بکشانیم و با مستندسازی از مجموعه‌های گردشگری ایران و پخش در کشورهای خود باعث تبلیغات گسترده برای جذب گسترده گردشگران شوند.

نماینده مردم بندرانزلی در خانه ملت با اشاره به اینکه ایران از مظلومیتی در بعد گردشگری رنج می‌برد که مسبب آن تبلیغات سوء رژیم صهیونیستی است، افزود: ضروری است دولت رسانه‌های خارجی را جذب کند و با قلم‌زدن و تهیه گزارش‌های ویژه از ایران مقدمات جذب گردشگر را فراهم کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس(استان گیلان)، تاریخ 14 شهریور 96، کد مطلب: 13960614000632: www.gilan.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین