پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۸۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
سفر محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به شهر مود از توابع شهرستان سربیشه و یکی از 7 روستای شگفت انگیز ایران روستای چنشت انجام شد و به درخواست های مردمی و مشکلات این روستا پرداخت.

شعارسال: سفر محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به شهر مود از توابع شهرستان سربیشه و یکی از 7 روستای شگفت انگیز ایران روستای چنشت انجام شد و به درخواست های مردمی و مشکلات این روستا پرداخت.

سفر محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی به شهر مود از توابع شهرستان سربیشه و یکی از 7 روستای شگفت انگیز ایران روستای چنشت انجام شد.

ظرفیت های بالای روستای چنشت

استاندار خراسان جنوبی نیز در روستای چنشت گفت: این روستا جاذبه و ظرفیت خوبی برای گردشگری دارد که مشکلات زیرساختی آن را رفع می کنیم.وی با اشاره به اینکه مشکلات این منطقه حتما در برنامه ریزی های شهرتسانی و استانی اعتبارات آن دیده خواهد شد بیان کرد: برای سالجاری برنامه ها مشخص و زمان بندی آن اعلام خواهدشد.

چنشت یکی از 7 روستای شگفت انگیز ایران است

رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی نیز در این مراسم بیان کرد: این روستا براساس شاخص های مختلف که دارد یکی از 7 روستای شگفت انگیز ایران است. وی با اشاره به اینکه دیوار ساحلی، آلاچیق، اقامتگاه بومگردی را اجرایی کردیم خاطرنشان کرد: اقامتگاه های بومگردی نیازمند تسهیلات هستند.

دهیار چنشت: آب، گاز

حسنپور دهیار روستای چنشت نیز در این جلسه بیان کرد: هزار و 500 نفر ساکن در روستای چنشت هستند که در هفته پایانی ابتدای فروردین تا 5 هزار نفر از گردشگران و زائرین به این امام زاده آمدند.

وی با اشاره به اینکه مشکلات عدم آب اشامیدنی، عدم گاز، لوله کشی فاضلاب، تعریض جاده مزارکاهی و روستای چنشت را خواستار شد و افزود: آستان امامزادگان علوی به همت مردم ساخته شده است اما مشکلی که داریم نمی توانیم زائرین را در این مکان قرار دهیم.

در سه ماه آینده مشکل آب روستای شگفت انگیز ایران حل می شود

صفوی نژاد مدیرعامل آبفاراستان نیز بیان کرد: 11کیلومتر خط انتقال دارد که 7 کیلومتر کار شده است که باید شبکه برق هم باید تامین شود.وی با اشاره به اینکه 3 مخزن ذخیره آب در روستای چنشت دارد ادامه داد: در سه ماه آینده پروژه ها عملیاتی می شوند. وی افزود: در حوزه فاضلاب به علت تغییر قیمت ها پیمانکار به مشکل خورده است که تا 20 فروردین نتیجه زمان بندی اعلام خواهدشد.

مدیرعامل شرکت گاز شهرستان سربیشه نیز در این جلسه بیان کرد: گازرسانی از شهرستان سربیشه با یک پیمانکار انجام خواهدشد و دو پیمانکار شبکه توزیع را انجام می دهد و در 6 ماه ابتدای سال جاری گازرسانی انجام خواهدشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار: 10فروردین 1398، کدخبر:828579 www.borna.news،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین