پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۸۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری سربیشه گفت: سه اقامتگاه بوم‌گردی در روستاهای سربیشه چون چنشت و هریوند ایجاد می‌شود.

شعار سال: هاشم اتفاقی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدت‌ها است از تأسیس اقامتگاه‌های بوم‌گردی در خراسان‌جنوبی می‌گذرد که با رشد صنعت گردشگری تبدیل به یکی از ظرفیت‌های مهم در این حوزه شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان کرد: تأسیس اقامتگاه بوم‌گردی با هدف توسعه پایدار، احیا ارزش‌های بومی و سنتی، حفظ محیط زیست و کمک به اقتصاد جامعه محلی انجام می‌شود.

اتفاقی ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان سربیشه یک اقامتگاه بوم‌گردی فعال در روستای چنشت وجود دارد اما برای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی در سایر روستاهای هدف گردشگری سربیشه نیز برنامه ریزی‌های خاصی صورت گرفته است.

وی افزود: در سه نقطه دیگر از روستاهای اطراف شهرستان سربیشه درخواست ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی شده است که در مرحله أخذ موافت‌نامه اصولی و پرداخت تسهیلات قرار دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه ادامه داد: این اقامتگاه‌های بوم‌گردی در روستاهای هریوند و چنشت هستند.

اتفاقی با اشاره به اینکه هدف از ایجاد این اقامتگاه‌ها توسعه گردشگری روستایی و حفظ بافت سنتی روستا است، یادآور شد: بی‌شک گذراندن ساعاتی به سبک زندگی باصفا و بی آلایش روستایی در این اقامتگاه‌ها برای گردشگران جذاب است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری قهستان ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب: 5668، www.ghahestan.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
ایجاد این اقامتگاه ها خیلی میتونه در رونق گرفتن گردشگری کمک کننده باشه
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۳
0
0
چقدر لذت بخشه اینکه چند روز از زندگی ماشینی خودمون دور شیم و در چنین موانهایی به ارامش واقعی برسیم
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین