پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۳۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۶
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶۰۰ واحد مسکونی روستایی در بروجرد تخریب و دچار آسیب شده‎اند. او اظهار کرد: حدود ۲۰۰ واحد منزل مسکونی در روستاهای بروجرد بر اثر سیلاب تخریب شده و ۱۴۰۰ واحد آسیب دیده اند که نیاز به تعمیرات دارند.وی تصریح کرد: در روستای تنگ محمد حاجی و در محور آبسرده بروجرد رانش بسیار وسیعی رخ داده و راه روستایی در کلهر نیز نشست پیدا کرده است.نماینده مردم بروجرد و اشترینان اضافه کرد: همچنین بر اثر سیلاب بسیاری از پل‎ها در روستاهای بروجرد تخریب شده و از بین رفته‎اند.

شعار سال: نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۶۰۰ واحد مسکونی روستایی در بروجرد تخریب و دچار آسیب شدهاند.

 علاالدین بروجردی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ واحد منزل مسکونی در روستاهای بروجرد بر اثر سیلاب تخریب شده و ۱۴۰۰ واحد آسیب دیده اند که نیاز به تعمیرات دارند.

وی تصریح کرد: در روستای تنگ محمد حاجی و در محور آبسرده بروجرد رانش بسیار وسیعی رخ داده و راه روستایی در کلهر نیز نشست پیدا کرده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان اضافه کرد: همچنین بر اثر سیلاب بسیاری از پلها در روستاهای بروجرد تخریب شده و از بین رفتهاند.

بروجردی گفت: بر اثر این سیلاب ۱۰ هزار هکتار از زمینهای کشاورزی بروجرد زیر آب رفته است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری انتخاب تاریخ انتشار 14فروردین 98، کد خبر: 468535، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین