پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۷۵۲
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۲
نقشه گوگل که پیش از این نیز برخی ویژگی های "ویز" را کپی برداری کرده بوده این بار نیز در جدیدترین به روزرسانی خود برخی ویژگی های ترافیکی ویز را تقلید کرده است.

شعارسال: نقشه گوگل یکی از بهترین ویژگی های ویز یعنی گزارش های چگونگی مسیر ترافیک را کپی برداری کرده است.

طی سال های اخیر ویز اولین و برترین مسیریابی بوده که قادر به گزارش حوادث در جاده ها، مانند ترافیک و حضور پلیس راهور است. اما به نظر می رسد نقشه گوگل نیز قصد دارد این ویژگی ها را تکرار و به عبارتی دقیق تر تقلید کند. در حال حاضر، در آخرین نسخه اندرویدی نقشه گوگل به گزینه های ترافیک به روز شده است.

تا پیش از این قبل از امروز، شما می توانستید صرفا تصادفات، ایستگاه های بازرسی پلیس و دوربین های کنترل سرعت را مشاهده کنید، اما گزینه ای برای وارد کردن یک ترافیک دستی برای سایر کاربران وجود نداشت. اکنون این امکان برای کاربران فراهم شده است.

هنوز مشخص نیست که این ویژگی ها همزمان با اندرویدی ها برای کاربران iOS نیز فعال می شود یا خیر. اما پیش بینی می شود این ویژگی به زودی برای آنها نیز فعال شود.

البته فراموش نکنیم که این ویژگی در حال حاضر برای همه در دسترس نیست و فعلا در حالت آزمایشی در نقشه برخی کاربران دیده می شود. با این حال، نقشه های گوگل با این ویژگی می توانند بسیار مفیدتر باشند، چرا که کاربران می توانند اتفاقاتی را که در جاده ها رخ می دهند گزارش کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار:17فروردین1398 ، کدخبر: 469008: www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین