پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۰۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴
الشرق الاوسط گزارش داد: والی گروه تروریستی داعش در دجله به همراه معاونش در حملات جنگنده های ائتلاف علیه مواضع این گروه در شهرستان الشرقاط دراستان صلاح الدین در شمال عراق کشته شد.

شعارسال: خبرگزاری الشرق الاوسط به نقل از تشکیلات مقابله با تروریسم وابسته به شورای امنیت اقلیم کردستان عراق با انتشار این خبر افزود: این فرد احمد مصلح فرج الجبوری و معاونش علی سلیم کمر الجبوری نام داشته است.

براساس این گزارش، پیشمرگه های کرد موفق به بازپس گیری سه روستا در شهرستان طوز خورماتو دراین استان شده اند که در شب گذشته ساهد درگیری مسلحانه عناصر داعش با نیرو های پلیس محلی و مبارزان گروه های مقاومت شیعه بود.

منابع نظامی کرد همچنین خبردادند داعش اقدام به منفجر کردن سه خودروی بمب گذاری شده و درگیری با پیشمرگه های کرد نمود که در این درگیری ها ۲۳ تروریست کشته و تعدادی از خودروها و تجهیزات داعش منهدم شده و سه پیشمرگه کرد نیز کشته و تعدادی زخمی شدند .

 براساس این گزارش شهر فلوجه عراق به کلی از کنترل گروه تروریستی داعش آزاد شده و گردان الانغماسیین داعش که مسوول عملیات ویژه داعش است متحمل خسارات بسیار بالایی شده است.

خبرهای رسیده از فلوجه همچنین حاکی است داعش بسیاری از عناصر خود را که از درگیری ها گریخته بودند، اعدام کرده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 28خرداد1395، کدخبر: 82116029: www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین