پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۶۶
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : جنگ در سوریه و عراق عمق بخشیدن به دفاع و امنیت نظام جمهوری اسلامی است.

شعار سال:

سردار ایرج مسجدی پنجشنبه شب در مراسم اربعین 13 تن از شهدای مدافع حرم مازندران در ساری افزود : حلب ، فلوجه و دیگر مناطق سوریه و عراق خط مقدم جبهه مقاومت اسلامی است و پاسداران و بسیجیان ایرانی به عنوان مدافعان حرم در این جبهه ها تا کشته شدن آخرین نفر از داعشی ها و تکفیری ها در صحنه حضور خواهند داشت.
وی گفت : جریان های تکفیری و داعشی ها دشمنان قسم خورده شیعیان هستند که با حمایت عربستان سعودی و اسرائیل غاصب در صدد تصرف دو کشور عراق و سوریه با هدف نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی می جنگند.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تاکید کرد: به همین دلیل نظام جمهوری اسلامی در کنار دیگر برادران از کشورهای اسلامی از جمله پاکستان ،افغانستان و لبنان می جنگد تا دست آنان از مرزهای کشورمان کوتاه شود.
سردار مسجدی با اشاره به اینکه به برکت شکل گیری جبهه مشترک مقاومت اسلامی ، اکنون تمام مناطق شیعیان عراق در اختیار مسلمانان است ، گفت : سرزمین کربلا، نجف اشرف، کاظمین و سامرا با حضور نیروهای مقاومت اسلامی در امنیت قرار گرفته است.
وی تصریح کرد : امروز جبهه مشترک مقاومت اسلامی در دفاع از کیان ولایت و حرم اهل بیت (ع) با قدرت در جبهه های حق علیه باطل در کشورهای عراق و سوریه شکل گرفته است.
او با بیان اینکه فرماندهان و مسئولان ارشد کشورهای سوریه و عراق نیز از فرزندان و پاسداران جبهه مقاومت اسلامی به نیکی یاد می کنند، افزود : امروز داعش ها در فلوجه که از سال های 2003تا کنون این منطقه را در اختیار دارند، در محاصره کامل جبهه مقاومت اسلامی قرار گرفتند.
وی توضیح داد : داعشی های فلوجه باید یا تسلیم شوند و یا در عملیات آینده کشته خواهند شد.
سردار مسجدی جنگ با داعشی ها و تکفیری ها را سخت و طولانی مدت دانست و گفت : این جنگ شهری ،نامنظم و پارتیزانی است و باید برای دفاع از جریان ایدئولوژیکی و اعتقادی خود تا کشته شدن آخرین نفر از داعشی ها حضور داشته باشیم.
مشاور عالی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران شهادت مازندرانی های مدافع حرم را افتخاری برای نظام دانست و بیان داشت : خانواده های این شهدا و آحاد مردم باید به شهادت فرزندان این مروز بوم که در دفاع از حرم سید الشهدا بوده است، به خود ببالند.
وی گفت: مدافعان حرم ،شهدای ولایت و تشیع هستند.
شهیدان محمد بلباسی از قائمشهر ، علی جمشیدی از نور ، رضا حاجی‌زاده از آمل ، حسن رجایی‌فر و سید رضا طاهر از بابل ، سیدجواد اسدی و محمود دادمهر از ساری ، سعید کمالی از میاندرود ، علیرضا بریری از بابلسر ، علی عابدینی از فریدونکنار ، حسین مشتاقی از نکا ، رحیم کابلی و یدالله قنبری از بهشهر 13 شهید مدافع حرم هستند که اواسط اردیبهشت امسال در منطقه خان طومان سوریه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 خرداد 95 ، کد مطلب:82115419: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین