پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۹۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
متحدان و هم‌پیمانان ایالات متحده در شرایط کنونی تصمیمی برای اعزام نیروی نظامی به لیبی برای حمایت از تلاش‌های دولت لیبی در مقابله با گروه تروریستی داعش ندارد.

شعارسال: «جاناتان وینر» فرستاده ویژه آمریکا در لیبی در سخنانی در کمیته روابط خارجی سنا تأکید کرد: متحدان آمریکا در شرایط فعلی برنامه‌ای برای اعزام نیروی نظامی برای حمایت از تلاش‌های دولت لیبی در مقابله با تروریست‌های داعش ندارند.

وی روز چهارشنبه تصریح کرد: هیج کشور خارجی در حال برنامه ریزی برای اعزام نیروی نظامی با هدف کمک به لیبی نیست. من اطلاعی از چیزی فراتر از یک مرکز آموزشی و تجهیزاتی در لیبی ندارم.

وی همچنین آمادگی وزارت دفاع آمریکا برای اعزام نیروی زمینی به لیبی را رد کرده است. این مقام آمریکایی اذعان کرد که دولت وحدت ملی هنوز نتوانسته است در سراسر لیبی مستقر شود، هرچند طی ماه‌های اخیر به پیشرفتهایی با کمک آمریکا دست یافته است.

با گذشت 5 سال از کشته شدن قذافی، لیبی هنوز با هرج‌ومرج داخلی روبه‌رو است و در حال تبدیل به پایگاه مهمی برای تروریست‌های داعش است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 27 خرداد 1395، کدمطلب: 1106314 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین