پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۲۸۱
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
«عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، امروز سه‌شنبه ۲۰ فروردین با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» و «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، دولتمردان اسرائیلی را متوهم خواند.

شعارسال:«عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان، امروز سه‌شنبه ۲۰ فروردین با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» و «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، دولتمردان اسرائیلی را متوهم خواند.

 «عمران خان» نخست وزیر پاکستان، امروز سه شنبه (20 فروردین)، با انتقاد از «بنیامین نتانیاهو» و «نارندرا مودی» نخست وزیر هند، دولتمردان اسرائیلی را متوهم خواند.

این در حالی است که اسرائیل امروز شاهد انتخابات کنست است و هند نیز به زودی انتخابات سراسری را از سر خواهد گذراند.

عمران خان در پیامی توئیتری گفت: زمانی که رهبران اسرائیل و هند با نشان دادن ورشکستگی اخلاقی از آمادگی خود برای ضمیمه کردن کرانه غربی و اشغالی رود اردن و منطقه کشمیر و ایستادن در برابر قوانین بین‌المللی، شورای امنیت سازمان ملل و قوانین اساسی خود سخن به میان می‌آورند، آیا مردمانشان احساس خشم نکرده و با خود فکر نمی‌کنند که آنها برای پیروزی در انتخابات حاضرند تا کجا پیش بروند؟


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 20فروردین 1398 ، کدخبر: 13980120001030،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین