پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۶۷
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۰
وزیر نیرو میزان خسارت سیل به تجهیزات این وزارتخانه در سراسر کشور را ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

شعارسال: رضا اردکانیان در صحن علنی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید صدمه سیل در کشور کاهش یابد، اظهار کرد: اصل موضوع وقوع سیل موردی اجتناب‌ناپذیر است و وزارت نیرو هر مقدار تجهیزات و ماشین‌آلات دارد برای مقابله با سیلاب به‌کار می‌گیرد.

وی در پاسخ به انتقاد برخی نمایندگان مجلس در رابطه با کم‌کاری وزارت نیرو در سیل، گفت: در ۲۹ بهمن ماه سال گذشته شرایط از نظر جوی نرمال پیش‌بینی شده بود و ما تنها دو روز مهلت برای مقابله با سیل داشتیم.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه حجم سیلاب‌های کشور بسیار وسیع بود و مشکلاتی را در پایین‌دست مناطق ایجاد کرد، ادامه داد: تمام این مسائل در مورد سیلاب به‌صورت کارشناسی بعد از کمک‌رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت و رئیس‌جمهور هم برای بررسی این موضوع دستور ایجاد کمیته‌ ملی را صادر کرد.

اردکانیان با تأکید بر اینکه سازمان‌های اجرایی توانستند پاسخگویی مناسبی به موضوع سیلاب و بازگرداندن حالت عادی در سیل داشته باشند، ادامه داد: یک هزار و ۳۵۲ روستا با قطعی برق مواجه شد که با کارهای انجام شده هم‌اکنون تنها ۳۵ روستا برق ندارد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خسارت به تجهیزات وزارت نیرو در کشور بر اثر سیل وارد شده است، یادآور شد: وزارت نیرو تا سال ۱۴۰۰ لایروبی‌های رودخانه‌ها را انجام می‌دهد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: 25فروردین1398 ، کدخبر: 373303: www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین