پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۲۳۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
آخرین آمار مربوط به ارزیابی و پرداخت خسارت سیل در استان‌های مختلف کشور به طور روزانه از سوی شرکت‌های بیمه برای وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی ارسال می‌شود.

شعار سال: علیرضا مقرب، دبیر کارگروه اتش سوزی سندیکای بیمه گران درباره آمارهای منتشر شده درباره میزان واحدهای تحت پوشش بیمه در استان‌های سیلزده گفت: تمامی آمارهایی که تاکنون درباره میزان خسارت سیل و ارزیابی آن منتشر شده، غیر دقیق است.

وی با توضیح اینکه به طور متوسط تنها ۱۰ درصد از منازل مسکونی تحت پوشش بیمه‌های آتش سوزی هستند و ۹۰ درصد واحدها فاقد این بیمه نامه هستند، اظهار داشت: از سوی دیگر برخی منازل و واحدها بنا به دلایلی دارای تعدد بیمه نامه هستند و برخی دیگر به دلیل مرهونات بانکی بیمه نامه دارند یا گروهی بیمه شده‌اند. مدیر بیمه آتش سوزی بیمه البرز ادامه داد: با این حال موضوع این است که تعهدات بیمه‌ای گروهی باز هم کفایت سرمایه‌ها را نمی‌کند.

دبیر کارگروه آتش سوزی سندیکای بیمه گران با بیان اینکه همچنان دسترسی به اطلاعات آماری منازل مسکونی، اصناف و واحدهای تولیدی خسارت دیده از سیل زود است، تاکید کرد: تا زمانی که شرایط در مناطق سیلزده به ثبات نرسیده و آب فروکش نکند، امکان بررسی و ارزیابی خسارت‌ها وجود ندارد.

مقرب خاطرنشان کرد که ابتدا خسارت بیمه گذاران شخصی و سپس خسارت بیمه نامه‌های مربوط به سازمان‌های حمایتی مانند استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد شهید و بنیاد برکت بررسی و ارزیابی خواهد شد.

وی تصریح کرد که بخش قابل توجهی از خسارت‌های واقع شده مربوط به بیمه گذاران مرهونات بانکی است. مدیر بیمه آتش سوزی بیمه البرز ابراز امیدواری کرد که اواخر اردیبهشت ماه صنعت بیمه بتواند اطلاعات دقیق‌تری نسبت به خسارت‌های سیل اخیر در استان‌های مختلف کشور ارائه کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر تاریخ انتشار 30فروردین 98، کد خبر: 4594845، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین