پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
درخواست های زنان علاقه مند به شرکت در رقابت های کشتی کلاسیک بانوان جواب داد و محدودیت سنی از این رشته برداشته شد.

شعارسال: درخواست های زنان علاقه مند به شرکت در رقابت های کشتی کلاسیک بانوان جواب داد و محدودیت سنی از این رشته برداشته شد.

 پیش از این مسئولان فدراسیون کشتی برای شرکت زنان علاقه مند در مسابقات کشتی لیگ فصلی و کشوری محدودیت سنی در نظر گرفته بود و دختران بالای 25 سال نمی توانستند در رقابت های کشوری شرکت کنند.

همچنین تیم‌های حاضر در لیگ هم تنها می‌توانستند از یک سهمیه بالای 25 سال استفاده کنند که با توجه به درخواست های متعدد زنان این محدودیت لغو و از این پس علاقه مندان بدون توجه به سن می توانند در رقابت ها شرکت کنند.

«مریم منظمی» نایب رییس بانوان فدراسیون کشتی با تایید این خبر گفت: با توجه به درخواست زنان متقاضی در آخرین تصمیمات برای این رشته، محدودیت سنی را لغو کردیم و از این پس مسابقات کشتی کلاسیک در هر دو بخش لیگ و کشوری بدون محدودیت سنی برگزار می شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا،تاریخ انتشار :28 فروردین 98، کد خبر:83282673 ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین