پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
بنابر اعلام سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و بر اساس نخستین گزارش دریافتی از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان ۲ میلیارد ریال برآورد اولیه و حداقلی از خسارت‌های وارد شده به این مجموعه است.
شعارسال:بنابر اعلام سرپرست مجموعه ورزشی آزادی و بر اساس نخستین گزارش دریافتی از اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان ۲ میلیارد ریال برآورد اولیه و حداقلی از خسارت‌های وارد شده به این مجموعه است.

از هفته بیست و هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شامگاه جمعه دو تیم پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. رقابت این دو تیم بدون اینکه گلی از خط دروازه‌ها عبور کند به پایان رسید اما حاشیه‌های آن منجر به اتفاقات تلخ زیادی شد که حتی مصدومیت ۲۹۰ نفر و یک فوتی را به همراه داشت.

این اتفاقات به ورزشگاه آزادی هم خسارت‌های زیادی را وارد کرد طوری که علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی به معاونت‌ها و بخش‌های مربوطه این مجموعه دستور ویژه داد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، میزان خسارت‌ها و برآورد مالی آنها را محاسبه و اعلام کنند.

در همین راستا امروز یکشنبه گزارش اولیه از آسیب‌های وارد شده به مجموعه ورزشی آزادی تهیه شد. بر اساس این گزارش ۲۰۰ میلیون تومان برآورد خسارت اولیه به این مجموعه است که قطعاً افزایش خواهد داشت.

علی اکبر شعبانلو سرپرست مجموعه ورزشی آزادی ضمن اعلام این خبر گفت: مجموعه ورزشی آزادی و استادیوم یکصد هزارنفری این مجموعه در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و سپاهان آسیب زیادی دیده است. بیشترین آسیب هم در ضلع جنوبی استادیوم و به خصوص طبقه اول این بخش قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی به خاطر کَنده شدن شیرآلات، شلنگ‌ها و شکستن شیشه‌ها خسارت دیده است. قسمت‌های زیادی از سکوها تخریب شده و صندلی‌ها کَنده شده است. برخی چراغ‌ها و تابلوهای راهنما هم کَنده شده است.

سرپرست مجموعه ورزشی آزادی تاکید کرد: ۲۰۰ میلیون تومان برای جبران این خسارت‌ها پیش بینی شده است. البته برآورد خسارت اولیه و حداقلی است که بر اساس آسیب‌های ظاهری ایجاد شده و تجهیزاتی که باید برای بازسازی آنها خریداری شود، تعیین شده است.

شعبانلو تصریح کرد: قطعاً جبران خسارت‌های وارد شده به مجموعه آزادی بیشتر از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت به خصوص در این گزارش اولیه فاکتورهایی مانند اجرت کار در نظر گرفته نشده است. همکاران مان در مجموعه آزادی در حال تکمیل گزارش خود از آسیب‌های وارد شده به مجموعه آزادی هستند. بعد از تکمیل این گزارش، رقم نهایی اعلام خواهد شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار8 اردبیهشت 98، کدخبر: 4602589،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
این رفتارهای غیرورزشی واقعا از تماشاگرن دو تیم بدور تصور بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین