پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۶۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
رونمایی از نامه‌هایی که برای نظارت بر صدا و سیما ارسال شده بود.

شعار سال: نمایندگی قوه مجریه در شورای نظارت صداوسیما در اطلاعیه ای اعلام کرد:

«پیرو مباحث مطرح شده در خصوص مسابقات و جوایز تلویزیونی و حضور گسترده خدمات ارزش افزوده (Value Added Service) یا همان ستاره مربع‌ها در برنامه‌های مختلف صداوسیما به اطلاع می‌رساند دکتر حسام‌الدین آشنا نماینده رییس‌جمهور در شورای نظارت بر صداوسیما در خصوص این موضوعات طی سه نامه با دبیرخانه شورای نظارت بر صداوسیما مکاتبه داشته و خواستار تهیه گزارش توسط «مدیریت نظارت اجرایی» شورا و طرح و بررسی این موضوع در جلسه اعضا شده است.

تاریخ اولین مکاتبه به تاریخ ۹۷/۴/۲۰ بر می‌گردد که نسبت به تبلیغات گسترده کدهای دستوری و ترویج «فرهنگ شانس و بخت و اقبال» انتقاد شده بود اما متاسفانه پاسخی به این مکاتبه داده نشد.

در مکاتبه دوم به تاریخ ۹۷/۵/۲ به عدم شفافیت رابطه مالی سازمان با مشارکت‌کننده‌ها پرداخته شد و از دبیرخانه شورا خواسته شد تا از مسئولان سازمان صداوسیما جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات دعوت به عمل آورد. به این نامه نیز پاسخ داده نشد.

در نامه سوم به تاریخ ۹۸/۲/۷ ضمن اشاره به دو مکاتبه قبلی از دبیرخانه خواسته شد تا اسناد گردش مالی و مدیریت و مالکیت کلیه کدهای دستوری از سازمان دریافت شود تا در جلسه شورا مورد بررسی قرار گیرد.

هم‌چنین پیش از آغاز پخش مسابقات استعدادیابی در شبکه‌های مختلف سیما، در یک مکاتبه به ضرورت طراحی محتوایی و بررسی اثرات جانبی و ناخواسته این برنامه‌ها اشاره شده و خواستار بررسی طرح برنامه‌های مذکور در شورای نظارت شده است.

آن‌چه امروز مورد اعتراض مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید قرار گرفته است، بخشی از آن نتیجه کوتاهی، کم کاری و رویکرد محافظه‌کارانه شورای نظارت و نشنیدن هشدارهایی است که در قالب مکاتبه توسط نمایندگی قوه مجریه به این شورا ارسال شد.»


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، تاریخ 7 اردیبهشت 98، کد مطلب: 1174399: www.jamaran.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین