پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۰۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس افزایش قیمت بنزین از سوی دولت را مستلزم داشتن مجوز برای این اقدام دانست.

شعارسال: امیر خجسته در جلسه علنی روز (یکشنبه) در تذکری شفاهی خطاب به وزیر اقتصاد با اشاره به واگذاری‌ها اداره قلعه و سیلوی همدان تجدید نظر در این تصمیم را خواستار شد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری هم چنین با اشاره به احتمال افزایش قیمت بنزین تاکید کرد: با چه قانونی می‌خواهید قیمت بنزین را بالا ببرید؟ دولت مجوز این اقدام را ندارد. با این اقدام جایگاه مجلس در جامعه زیر سوال رفته است. همچنین نظام اقتصادی کشور تحت تأثیر قرار گرفته و اذهان عمومی مشوش شده است. اگر می‌خواهید چنین اقدامی انجام دهید باید کار کارشناسی صورت گیرد مطرح کردن بحث افزایش قیمت بنزین غیرمعقول بوده و باعث ایجاد اضطراب در جامعه می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین هم‌چنین خطاب به علی مطهری رییس جلسه با بیان این‌که «چندین سال است که تعاونی مسکن کارمندان تشکیل شده است» مدعی شد: عده‌ای با آنجا ارتباط گرفته و سرمایه کارمندان را برده‌اند. زندگی‌شان را غارت کردند. کارمندان هر چه داشتند در آن تعاونی سرمایه گذاری کردند اما چندین سال است که بلاتکلیف باقی مانده است. ما با آقای لاریجانی هم صحبت کردیم. تقاضای من این است که حداقل تعاونی مسکن کارمندان مجلس را حفظ کنید. هیئت رئیسه مجلس حداقل در مورد تعاونی مسکن شورای اسلامی تصمیم گرفته و از به وجود آمدن چنین اتفاقاتی جلوگیری کنند.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: موضوع تعاونی مسکن مجلس شورای اسلامی در هیئت رئیسه در حال پیگیری است. بنده شخصاً در حال پیگیری این موضوع هستم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 15اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98021508014: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین