پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۶۸۲
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
رئيس جديد مرکز وکلا، مشاوران حقوقي و کارشناسان قوه قضائيه معرفي شد
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمين رئيسي روز گذشته در حکمي علي بهادري جهرمي را به عنوان رئيس جديد مرکز وکلا، مشاوران حقوقي و کارشناسان قوه قضائيه منصوب کرد.

امروز نيز در اين مرکز با حضور بختياري وزير اسبق دادگستري و رئيس حوزه رياست قوه قضائيه از زحمات عبدالرضا مومني در مديريت ده ساله اين مرکز قدرداني و علي بهادري جهرمي به عنوان رئيس جديد مرکز امور وکلا، مشاوران حقوقي و کارشناسان قوه قضائيه معارفه شد.

بهادري جهرمي 33 سال سن دارد و صاحب مدرک دکتري حقوق عمومي از دانشگاه تهران است.

رئيس جديد مرکز امور وکلا، مشاوران و کارشناسان قوه قضائيه در سخناني از اعتماد رئيس قوه قضائيه به جوانان و رويکرد به جوانگرايي قدرداني کرد و گفت: همه بايد تلاش کنيم تا وکالت به جايگاه واقعي خود در کشور برسد.

بهادري جهرمي تاکيد کرد: مهم‌ترين هدف ما بايد تسهيل خدمات حقوقي به مردم باشد و بايد به جايي برسيم که مردم در جمهوري اسلامي به راحتي به حق خود برسند و ما الگوي کشور‌ها باشيم.

وي تاکيد کرد: اقدامات ما بايد به گونه‌اي باشد که رجوع مردم به وکالت در کنار ساير هزينه‌هاي دادرسي ببه صرفه باشد.

بهادري جهرمي همچنين بر ضرورت نقش آفريني وکلا در استيفاي حقوق ملي کشورمان در عرصه‌هاي بين المللي تاکيد کرد و گفت: مثلا در بحث تحريم‌ها نيازمند اقدامات فراگير و جدي از وکلا هستيم که با آن نقطه مورد نظر هنوز فاصله داريم.

در پايان اين مراسم از زحمات عبدالرضا مومني رئيس پيشين اين مرکز با اهداي جوايزي قدرداني شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آریا ، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 20190509115913332 ، www.aryanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین