پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه ۲ساعته نمایندگان با رئیس قوه قضائیه را که عصر امروز برگزار شد، تشریح کرد.
شعار سال: سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی جزئیاتی از جلسه ۲ساعته نمایندگان با رئیس قوه قضائیه را که عصر امروز برگزار شد، تشریح کرد.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیاتی از جلسه عصر امروز (یکشنبه، 22 اردیبهشت) نمایندگان مجلس با رئیس قوه قضائیه، گفت: در این جلسه آقایان یوسفیان‌ملا، تاجگردون، محمد دهقان به‌ترتیب به‌نمایندگی از فراکسیون‌های مستقلان ولایی، امید و نمایندگان ولایی در این جلسه دیدگاه‌های خود را مطرح کردند، البته آقای ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی مجلس هم به‌نمایندگی از کمیسیون متبوعش دیدگاه‌های خود را مطرح کرد.

وی با اشاره به بخشی از صحبت‌های علی لاریجانی رئیس مجلس در این جلسه، اظهار داشت: آقای لاریجانی درباره موضوعات مختلفی درباره شفافیت‌سازی نکاتی را مطرح و تأکید کرد که باید به مدیران در تصمیم‌گیری قدر داده شود، به‌عبارتی دستگاه‌های نظارتی باید برای مدیران قوت قلب باشند و موضوعات پیشگیرانه را بیشتر از موضوعات اقدامی در دستورکار قرار دهند.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: رئیس مجلس در ادامه به موضوع زندانی‌زدایی پرداخت و گفت که اگر نیاز به قانون است، مجلس آن را دنبال می‌کند و یا اینکه در صورت لزوم به جرائم دیگر تبدیل شود.

نعمتی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مواردی که موارد مطرح‌شده از سوی لاریجانی را تأیید و بر آن تأکید کرد، گفت: آقای رئیسی موضوع تقویت سازمان بازرسی و نیز حبس‌زدایی را مطرح کرد.

وی اضافه کرد: آقای لاریجانی در صحبت‌هایش بر موضوع توجه جدی به اصل 44 قانون اساسی تأکید کرد و گفت که به‌نظر می‌رسد که این اصل قانون اساسی باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد و خصوصی‌سازی‌ها و واگذاری‌ها با دقت بیشتری انجام شود.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با ابراز اینکه آقای رئیسی در این جلسه بر مبارزه با فساد تأکید کرد، گفت: رئیس قوه قضائیه گفت که با فساد باید قاطعانه در همه سطوح برخورد شود و قوه قضائیه برنامه‌های جدی در این حوزه دارد.

نعمتی در پایان به بخش دیگری از صحبت‌‌های رئیس مجلس اشاره و خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی در این جلسه به موضوع مصونیت نمایندگان در بیان اظهارنظرهای‌شان اشاره کرد و آقای رئیسی هم تأکید کرد که باید همین طور باشد. آقای رئیسی از بیان هرگونه انتقاد سازنده از ناحیه هر شخصی، حتی نمایندگان مجلس در موضوعات مختلف استقبال کرد و گفت که "هر کسی بخواهد موضوع حقی را مطرح کند، حتماً ما می‌شنویم و پیگیری می‌کنیم".

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 22 اردیبهشت 1398، کدخبر: 2010125 ، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
0
0
امیدوارم اقای رئیسی در راستای مبارزه با فساد قدمهای محکمی بردارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین