پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۳۲۷
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
رئیس قوه قضائیه گفت: قرار شد ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع نیازهای اولیه قضائی سیستان‌وبلوچستان اختصاص یابد و مابقی اعتبارات مورد نیاز هم در دولت پیگیری شود.رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیدار خود با علما، نخبگان و دانشگاهیان، مسئولان و کارکنان دادگستری استان و حضور در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان، از ارائه نظرات همه اقشار و مدیران و مسئولان استانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، مشکلات مردم شریف و مؤمن سیستان و بلوچستان برطرف شود.

شعار سال: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پایان سفر دوروزه خود به سیستان و بلوچستان، در فرودگاه زاهدان گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در این سفر مورد تأکید قرار گرفت، لزوم فعالیت هر چه بیشتر علمای شیعه و سنی و سران طوایف در برقراری صلح و سازش و جلوگیری از ورود پرونده‌ها به دستگاه قضایی بود که امیدواریم این امر با همکاری این عزیزان محقق شود.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به دیدار خود با علما، نخبگان و دانشگاهیان، مسئولان و کارکنان دادگستری استان و حضور در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان، از ارائه نظرات همه اقشار و مدیران و مسئولان استانی قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تعامل دستگاه‌ها، مشکلات مردم شریف و مؤمن سیستان و بلوچستان برطرف شود.

رئیسی با تأکید بر ضرورت اجرای عدالت فارغ از مذهب، قومیت، گویش و ... و همچنین برخورد بدون مسامحه با هرگونه شرارت، ناامنی و فساد، اظهار کرد: امروز حدود ۵ ساعت در جلسه‌ای با حضور مسئولان عالی قضایی و مدیران قضایی استان، مسائل و مشکلات قضایی سیستان و بلوچستان را موردبررسی قراردادیم. ۶ هیئت برای بررسی مسائل استان به شهرستان‌ها اعزام‌شده بودند که گزارش خود را در این جلسه ارائه کردند و درمجموع با بررسی‌های صورت گرفته، فعلاً قرار شد ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای رفع نیازهای اولیه قضائی استان اختصاص یابد و ئابقی اعتبارات موردنیاز هم در دولت پیگیری شود.

رئیسی در پایان از تلاش‌های مسئولان استانی و اصحاب رسانه و همچنین میزبانی مردم خونگرم سیستان و بلوچستان در این سفر دو روزه، قدردانی کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه ازاد اسلامی ، تاریخ انتشار 13اردیبهشت 98، کد خبر: 378323، www.ana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین