پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
سخنگوی سازمان تعزیرات از انجام نظارت بر انبار فروشگاه‌ها و عرضه محموله قند، شکر و روغن اختفا شده به قصد گرانفروشی با حضور گشت مشترک تعزیرات تهران خبر داد.

شعارسال: سیدیاسر رایگانی در این باره اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات تهران با همراهی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و ایزدی رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات تهران و نیروی انتظامی انبار فروشگاه‌های منطقه خیابان ایروانی و انبار نفت تهران را مورد بازرسی قرار داد.

وی افزود: با گزارش بازرسان در مورد ظن به اختفای سه نوع کالا با تناژ بالا به قصد گرانفروشی، هماهنگی لازم برای عرضه کالاهای مکشوفه انجام و نهایتاً ۵۰ هزار حلب ۱۷ کیلویی روغن، ۲۰ تن شکر و ۲۰ تن قند به قیمت مصوب به متقاضیان عرضه شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19اردیبهشت1398 ، کدخبر: 98021910398: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین