پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۷۲۴۷
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
فرماندار بیرجند از کمبود مدرسه در شمال شهر بیرجند خبر داد و گفت: برای حل بحران مدرسه در شمال شهر از خیرین کمک گرفته و از شهرداری نیز تقاضا داریم که تعامل و همکاری با اداره نوسازی مدارس داشته باشد.

شعار سال: علی ناصری ظهر امروز در جلسه شورای شهر بیرجند، عملکرد شهرداری بیرجند در سال گذشته را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: امیدواریم در آینده پروژه‌های شهرداری با داشتن نتیجه خوب بتواند رضایت مردم را به دست آورد.

وی با اشاره به فعالیت دو چهارشنبه بازار در سطح شهر، بیان داشت: چهارشنبه بازار قدیم (خیابان بهشتی) به یک روز بازار قدرتمند و مرتب تبدیل شود زیرا با انجام این کار می‌توانیم حواشی آن را مدیریت کنیم زیرا اگر همچنان چهارشنبه‌بازار باقی بماند نمی‌توانیم مسائل جانبی آن را جمع کنیم.

فرماندار بیرجند به اراضی 450 هکتاری پادگان 04 بیرجند اشاره کرد و افزود: مشکل این اراضی قابل طرح و درست است و در این اراضی باید فضای سبز و تفریحی پیش‌بینی شود.

اراضی پادگان خطرات بالقوه دارند!

ناصری با بیان اینکه به دلیل قرار گرفتن این اراضی بر روی گسل ایجاد فضای سبز و تفریحی مناسب‌تر است، اضافه کرد: این اراضی خطرات بالقوه دارند و در برابر این زمین‌ها نباید خود را منفعل ببینیم.

وی بحث انتقال صنوف آلاینده شهر بیرجند را هم مورد اشاره قرار داد و افزود: باید هرچه زودتر این صنوف منتقل شوند و امیدواریم با انتقال این صنوف بتوانیم یک شهرک صنفی الگویی مرتب داشته باشیم.

فرماندار بیرجند خواستار اجرای هر چه سریع‌تر طرح جامع ترافیک شهر بیرجند شد و افزود: با اجرای این طرح بهتر می‌توان برای بحث میدان اجتماعات تصمیم‌گیری کرد چراکه طرح بازگشایی خیابان ارتش و خیابان عدل نیز به این طرح وابسته است.

رنج اهالی خیابان انقلاب از کمبود فضای سبز

ناصری کمبود فضای سبز در خیابان انقلاب بیرجند را مورد بررسی قرار داد و افزود: مردم ساکن در این خیابان از فضای سبز و معابر بهسازی شده بی‌بهره‌اند، با توجه به اینکه این خیابان جزو قدیمی‌ترین محلات بیرجند است لذا بهره‌مندی از فضای سبز حق این مردم است.

وی به ورودی‌های شهر به ویژه بلوار شهدای عبادی اشاره و اعلام کرد: بلوار شهدای عبادی از وظایف راه و شهرسازی است اما بر عهده شهرداری بیرجند قرار گرفته و امیدواریم راه و شهرسازی نیز در این زمینه ورود و این اداره کل باید در دیگر موضوعات نیز تعاملات خوبی با شهرداری داشته باشد.

فرماندار بیرجند در خصوص سگ‌های ولگرد و سگ‌گردانی در شهر بیرجند، مطرح کرد: با بحث سگ‌گردانی در شهر می‌توان برخورد کرد اما بحث سگ‌های ولگرد بیشتر اهمیت دارد که باید جمع‌آوری شوند.

پیگیری مشکل ایمنی مخازن سوخت هستیم

ناصری از پیگیری مشکل ایمنی مخازن سوخت شهر بیرجند خبر داد و در خصوص انتقال بخشی از پایگاه هوایی خور به فرودگاه بیرجند، افزود: در خصوص انتقال پایگاه خور به حاشیه بیرجند ما صاحب‌نظر نیستیم و نمی‌توانیم تأثیرگذار باشیم و هیچ نگرانی از بابت تهدیدهای نظامی که نتوانیم پاسخ بدهیم را نداریم.

وی با بیان اینکه در بحث پیشگیری از وقوع سیلاب حریم رودخانه‌ها باید رعایت و اگر در مسیر سیلابی تعرضی صورت گرفته باید نسبت به رفع آن اقدام کنیم، مطرح کرد: طرح جامع سیلاب بر عهده شورای شهر و شهرداری است و مشکل کانال‌های سیلاب بیرجند به 50 سال قبل بر می‌گردد و اکنون نمی‌توانیم کار خاصی در این زمینه انجام بدهیم.

کمبود مدرسه در شمال شهر

فرماندار بیرجند از کمبود مدرسه در شمال شهر بیرجند خبر داد و بیان داشت: برای حل بحران مدرسه در شمال شهر از خیرین کمک گرفته و از شهرداری نیز تقاضا داریم که تعامل و همکاری با اداره نوسازی مدارس داشته باشد.

ناصری با بیان اینکه در داخل شهر زمین‌های بسیاری وجود دارد که دارای قابلیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است، تبیین کرد: باید ببینیم کدام طرح دارای توجیه اقتصادی است و به آن واگذار کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 21 اردیبهشت 98، کد مطلب: 13980221000639: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین