پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۱۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: برای نخستین بار هشت قاضی زن به عنوان عضو هیئت‌های تخلفات این سازمان مشغول به کار شده‌اند.

شعارسال: مشاور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: برای نخستین بار هشت قاضی زن به عنوان عضو هیئت‌های تخلفات این سازمان مشغول به کار شده‌اند.

شیرین‌دخت فرهادی مشاور مدیرعامل سازمان در امور بانوان و خانواده اظهار کرد: ورود هشت زن به هیئت‌های تخلفات سازمان تامین اجتماعی، یکی از اقدامات بسیار موثر برای جذب تعداد بیشتر بانوان در پست‌های مدیریتی و اداری است.

وی تصریح کرد: اکنون چهار هیئت بدوی و 2 هیئت تجدیدنظر در سازمان تامین اجتماعی فعالیت دارد که همه افراد مشغول به کار در این هیئت‌ها، قاضیsapp.ir/qazahrm هستند؛ هر هیئت حدود پنج نفر عضو دارد که هشت نفر آنها از بانوان قاضی توانمند در سازمان تامین اجتماعی هستند، این کار بزرگی است چون تا پیش از این هیچ بانویی به عنوان عضو این هیات‌ها فعالیت نداشته است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار : 22اردیبهشت 98، کد خبر:2009683 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین