پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۷۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار نوروزی با کارشناسان ستادی از فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مستمر از طرحهای مختلف تامین اجتماعی می گوید ؟ شعارهای نخ نما و گل درشتی که یک مشت کت و شلوار پوش 8صبح-4 عصری، خوب می توانند درباره ان سخن بگویند. اما چهره واقعی و پلشت این سازمان زمانی شفاف می شود که برای 300 هزار تومان حساب کارفرما را می بندند؟ شعبه 9 تامین اجتماعی تهران. با وجود توافق روی بدهی ، خودرو در ایام نوروز توقیف می شود و با یک معذرت خواهی قصد سرهم آوردن اشتباهات وجود دارد؟ بارها و بارها از عملکرد ان سازمان نقد کرده ایم ولی دریغ از یک پیگیری توسط روابط عمومی نامحترم و بازرسی فشل این سازمان. آیا حق داریم رو به رئیس سازمان تامین اجتماعی بگوییم که مردک تو چه کاره ای و چه وظیفه ای را انجام می دهی یا خیر ؟ سوالی که بهتر است قبل از پاسخ به ان ،متن صحبت های مدیرکل گیلان را مطالعه کنید و سپس از چند فعال صنفی و شرکتی در خصوص عملکرد این سازمان پرس و جو کنید و در انتها پاسخ دهید. کلیه اسناد تخلف شعبه 9 تامین اجتماعی شهر تهران موجود است.

شعارسال: علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان در دیدار نوروزی با کارشناسان ستادی ، با بیان اینکه بر اساس آمار اولیه حدود 273 هزار نفر بیمه شده اجباری شاغل در واحدهای مشمول قانون کار و مجموعاً 478 هزار بیمه شده اصلی در تمامی زیرگروهها تا پایان اسفندماه در سطح استان تحت پوشش بیمه ای این سازمان قرار داشته اند، اظهار داشت: بر اساس ماده یک قانون تامین اجتماعی ، اصلی ترین ماموریت ما توسعه و گسترش پوشش های بیمه ای به اقشار مختلف است از این رو در جهت نیل به اهداف و همسو با رویکردها و برنامه های تدوین شده در جهت سیاست های کلی ابلاغی در حوزه تامین اجتماعی باید تمام همت و تلاش خود را برای تحقق مفاهیم و مصادیق این خط مشی که عدالت اجتماعی را در برخواهد داشت به کار بریم .

تامین اجتماعی، مانع مهم تولید در سال رشد تولید، چه کسی این سازمان سلیقه محور را مهار خواهد کرد؟

حسین نژاد با اشاره به رشد روند صعودی تعداد بیمه شدگان در گروه حرف و مشاغل آزاد و همچنین اجباری در سالهای اخیر و به دنبال اقداماتی همچون گسترش عرصه های تولیدی و اشتغال و اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی ، خواستار تداوم حرکت در این مسیر گردیده و اذعان داشت باید ریل گذاری خود برای دستیابی به اهداف بزرگتر را از ابتدای سال انجام و مقصد غائی خود را به شکلی منطقی و کارشناسی شده تعیین نمائیم .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با قدردانی از کمیته های فنی و کارشناسان در بخش های صف و ستاد در جهت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اهمیت پوشش بیمه ای با اجرای طرحهای مشاوره ای و اقناعی ، اظهار داشت : با توجه به بررسی های آماری و روند رشد جامعه هدف در سالهای گذشته ، افزایشی بین 7 تا 8 درصد در تعداد افراد تحت پوشش برای سال 1402 پیش بینی می نمائیم و هدفگذاری ما در این راستا عبور از مرز نیم میلیون نفر بیمه شده اصلی در سال جاری میباشد .

حسین نژاد همچنین با اشاره به نامگذاری سال جدید و تاکید بر رشد تولید ، تحقق این مهم را با رونق اقتصادی و اشتغال همراه دانسته و افزود : مطمئناً یکی از نتایج برنامه ها و سیاست های اتخاذی مسئولین امر در این زمینه افزایش فضاهای کسب و کار و در نتیجه اشتغالزایی های جدید خواهد بود لذا پیش بینی می نمائیم شمار بیمه شدگان اجباری استان در سال 1402 با رشدی 10 درصدی به بیش از 300 هزار نفر برسد .

وی با اشاره به رشد فزاینده تعداد مستمری بگیران و عمیق تر شدن شکاف بین ورودی ها و خروجی ها و نیاز به حفظ و افزایش نسبت پشتیبانی و تقویت پایداری منابع سازمان ، هدفگذاری صورت گرفته را یک سطح حداقلی دانسته و اذعان داشت : نگاه ما و افق برنامه های تدوینی باید بسیار فراتر از این میزان باشد .

شایان ذکر است قریب به یک میلیون و 355 هزار نفر از جمعیت استان گیلان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از اسرار امروز، تاریخ انتشار: 7فروردین1402، کدخبر: 3289، www.asraremrooz.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین