پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۵۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده گفت:تشکیل خانواده موضوع مهمی است و برای جامعه ما دارای ارزش است و بار مفهوم معنوی خانواده را دست کم نگیریم.
شعار سال: مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده گفت:تشکیل خانواده موضوع مهمی است و برای جامعه ما دارای ارزش است و بار مفهوم معنوی خانواده را دست کم نگیریم.

اشرف گرامی‌زادگان درباره ازدواج، اظهار کرد: ازدواج وقتی صحیح و مناسب است که دختر و پسر به سن رشد برای ازدواج رسیده باشند.

وی افزود: همان طور که قانون مدنی می­‌گوید در ازدواج رضایت شرط است. چون اکراه ازدواج را غیر قابل تنفیذ می‌­کند. رشد شرط است چون نمی‌توان به مجهول و عدم شناخت نظر داشت. قبول در ازدواج ملاک تاثیرگذار است.

مشاور حقوقی و پارلمانی معاونت امور زنان و خانواده گفت: در اینجا موضوع کف سن ازدواج است. محرز است که نمی‌توانیم بگوییم دختری که زیر ۱۳ سال ازدواج می‌­کند به معنای واقعی با ازدواج و حقوق و مسئولیتش آگاه و آشنا است. تشکیل خانواده موضوع کم اهمیتی نیست.

گرامی‌زادگان افزود: تأکید می­‌کنم تشکیل خانواده هم موضوع مهمی است و هم برای جامعه ما دارای ارزش است. بار مفهوم معنوی خانواده را دست کم نگیریم.

وی بیان کرد: البته در طرح مجلس هنوز قانونگذار تصمیمی برای سن کف ازدواج نگرفته است و مشخص نیست آنچه که به عنوان مشوق برای دخترانی که زیر سن ۲۰ سال هستند اعلام شده مصوب خواهد شد یا خیر؟ باید منتظر بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی آنا، تاریخ انتشار: 30 اردیبهشت 1398، کدخبر: 382429 ، www.ana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
0
0
کلا خانواده به یک موضوع بی اهمیت داره در جامعه تبدیل میشه و اون اهمیت گذشته رو نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین