پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
ارتش سوریه در پاسخ به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی گروه‌های تروریستی مواضع آنها را در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب را گلوله‌باران و سکوهای موشکی‌شان را منهدم کرد.
شعار سال:ارتش سوریه در پاسخ به نقض توافق منطقه کاهش تنش از سوی گروه‌های تروریستی مواضع آنها را در حومه شمالی حماه و حومه جنوبی ادلب را گلوله‌باران و سکوهای موشکی‌شان را منهدم کرد.

 تحولات میدانی در حماه حاکی‌ست که یگان‌های ارتش عملیات موفقیت‌آمیزی در محورهای تحرکات گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در شهرک‌های «اللطامنه»، «کفرزیتا» و «الهبیط» در حومه‌های شمالی حماه و جنوبی ادلب انجام دادند.

عملیات ارتش به کشته و زخمی شدن شماری از تروریست‌ها و انهدام تجهیزات جنگی، سکوهای موشکی و تسلیحات آنها منجر شد.

طبق این گزارش، گروه‌های تروریستی امروز ــ شنبه ــ خمپاره‌های موشکی به شهرک‌های مسکونی و منازل غیرنظامیان در شهر «السقلیبه» و شهرک «عین الکروم» در حومه شمالی حماه شلیک کردند که در پی آن، خسارات گسترده‌ای به اموال عمومی و خصوصی و زیرساخت‌ها وارد شد. این حملات، تلفات جانی نداشته است.

یگان‌های ارتش سوریه، روز گذشته نیز مراکز تجمع و تجهیزات تروریست‌های جبهه النصره را در «خان شیخون»، الهبیط، «احراش قریه عابدین»، حومه «حاس» و «کفرنبل» در حومه ادلب هدف قرار دادند و شماری از این عناصر را در «قسطون»، «المغیر»، اطراف «کفرنبوده» و «الصیاد» در حومه شمالی حماه از پای درآوردند.

بیشتر گروه‌های تروریستی وابسته به جبهه النصره در حومه جنوبی ادلب و برخی روستاها و شهرک‌های حومه شمالی حماه مستقر هستند و به‌شکل مستمر، دست به حملاتی علیه مواضع ارتش، مراکز تجمع نیروهای ارتش و روستاها می‌زنند.


شعار سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:4خرداد 1398،کدخبر:2019080،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین