پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۵۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: من به زودی به همه جا سفر خواهم کرد ولی از نظر حرفه ای و مجموعه های ورزشی ایران کشوری خوب است، خوشبختانه در ورزشگاه آزادی و پک همه چیز وجود دارد.
شعارسال: مارک ویلموتس در مراسم معارفه اش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: من ایران را کشوری پهناور دیدم و در بروکسل مذاکرات خوبی داشتیم. از طریق ویدئوها فرهنگ ایران را شناختم. البته تصویری که اروپایی ها از ایران است نه کاملا منفی است و نه مثبت.

وی افزود: من به زودی به همه جا سفر خواهم کرد ولی از نظر حرفه ای و مجموعه های ورزشی ایران کشوری خوب است، خوشبختانه در ورزشگاه آزادی و پک همه چیز وجود دارد.

وی ادامه داد: من 3 فرزند دارم و البته با همه آنها صحبت کردم که به تهران سفر کنیم، اگر چه همه موافق این موضوع نبودند.

ویلموتس با تاکید بر اینکه زمانی کاپیتان تیم ملی بلژیک بود گفت: این یک افتخار است که بازیکنان برای تیم ملی کشورشان بازی کنند. ما همه می خواهیم در کنار هم تیمی خوب بسازیم. امیدوارم با باشگاه ها همکاری خوبی داشته باشیم. ما هر هفته مسئولی داریم که بازی های لیگ را رصد کنند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: مانوئل فریرا من را همراهی خواهد کرد و او 25 سال سابقه کار دستیاری دارد. من وحید هاشمیان را هم به عنوان کمک مربی انتخاب کردم چون او در آلمان کار کرده است و ما می توانیم در کنار هم به جام جهانی و جام ملتهای بعد صعود کنیم.امیدوارم از کمک های دیگر همکارانم که یکی از آنها در مارسی سابقه کاری دارند استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی با سوریه و کره جنوبی شناخت خوبی از بازیکنان پیدا کنم، در پایان هم آرزو می کنم که کشور شما ایران و کشور من بلژیک به جام جهانی صعود کنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت اعتمادآنلاین ، تاریخ انتشار: 8 خرداد 1398 ، کدخبر: 308211 ، www.etemadonline.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
امیدوارم حاشیه های کی روش رو نداشته باشه و کار خودش رو انجام بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین