پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد و تقویت زنجیره تولید از مرحله تامین نهاده ها تا سفره توسط تشکل های صنعت مرغداری کشور تاکید کرد.

شعارسال: مهندس محمود حجتی روز سه شنبه در نشست با مدیران تشکل ها و اتحادیه های مرغداری کشور، برنامه ریزی و پرداختن به زیرساخت های تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: زنجیره تولید در صنعت مرغداری باید تقویت شود و انتظار این است که از مرحله تامین نهاده های تولید تا قرار گرفتن محصول در سفره مردم توسط تشکل ها مدیریت و انجام شود.

وی با تاکید بر این که سرنوشت تولید نباید به دست واسطه ها بیفتد، اظهار داشت: برای پایداری تولید لازم است تامین نهاده ها از کشاورزان داخلی و یا واردات آن توسط تشکل های صنعت مرغداری صورت گیرد و در این راستا باید با تبیین ضرورت ها و جلب نظر و مشارکت اعضا، سرمایه های اتحادیه ها به کار گرفته شود.

حجتی با اشاره به حمایت وزارت جهاد کشاورزی از ایجاد و تقویت زنجیره های تولید توسط تشکل ها‏ گفت: با وجود تحریم های ظالمانه، توانسته ایم نهاده های تولید صنعت مرغداری را تامین نمائیم و از ورود تشکل ها به توزیع نهاده های این صنعت استقبال می کنیم.

وی بر اهمیت تاثیر شفافیت و ثبات سیاست های اقتصادی بر استمرار تولید و صادرات تاکید کرد و افزود: مدیریت تولید صنعت طیور باید هوشمندانه و با آینده نگری انجام شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار:7خرداد 1398 ، کدخبر: 113709: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین