پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۵۴۰
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی از تشکیل کارگروهی متشکل از سه دستگاه جهاد کشاورزی، دامپزشکی و صنعت و معدن برای نظارت جدی بر قیمت عرضه مرغ در این استان خبر داد.

شعار سال: «سعید فرخی» روز شنبه در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در اراک اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصول و اعیاد مختلف نیاز مردم برای مصرف شکر بیشتر است، باید کارخانجات بسته بندی شکر را وارد بازار کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی بیان کرد: هماهنگی لازم برای نحوه و چگونگی توزیع محصولات مصرفی مانند شکر باید در این کارگروه انجام شود.

فرخی بیان کرد: هنگامی که اخلال در عرضه به وجود آید اعتماد مردم سلب می شود. به همین دلیل باید این اعتماد را در مردم ایجاد کنیم و بایستی با ایجاد نظم در توزیع مناسب مواد غذایی مصرفی و اقلام اساسی این اطمینان برای مردم حاصل شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: باید اطلاعات دقیقی از روند مصرف شکر در سال های گذشته نیز تهیه شود تا بتوان برای عرضه این محصول بدون کمبود برنامه ریزی کرد.

وی اظهار کرد: کمیته ای ذیل این کارگروه باید با مشارکت جهاد کشاورزی استان، دامپزشکی استان و نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور نظارت و بررسی درج قیمت مرغ در بسته بندی آن تشکیل شود.

«محمد رضا حاجی پور»، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی نیز در این نشست اظهار کرد: مردم بایستی در صورت مواجه شدن با کمبود محصولاتی از قبیل روغن این موضوعات را به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان اعلام کنند.

وی گفت: چنانچه عرضه شکر بالاتر از قیمت۳۵۰۰تومان انجام شود خلاف قانون است و در برابر این اقدام هیچ اغماضی وجود ندارد و پرونده فرد متخلف به تعزیرات ارسال می شود

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی حکیم مهر، تاریخ 12 خرداد 98، کد مطلب: 49599: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین