پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ، ضمن ابراز خرسندی از تسریع در صدور حکم جمال الدین عزیزی بندرآبادی گفت: مراسم تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید به زودی برگزار خواهد شد.

شعارسال:سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد ، ضمن ابراز خرسندی از تسریع در صدور حکم جمال الدین عزیزی بندرآبادی گفت: مراسم تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید به زودی برگزار خواهد شد.

 محسن عباسی هرفته با اعلام این خبر افزود : با همدلی و هماهنگی که در شورای شهر و بین شورا با سایر دستگاه ها و نهادها وجود دارد، قطار تعالی شهرداری یزد با حضور شهردار جدید سریع تر و هموارتر حرکت خواهد کرد و شهر و شهروندان کیفیت بالاتری از زندگی شهری را تجربه خواهند کرد.

سخنگوی شورای شهر یزد ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای مهندس عزیزی، از همه افراد حقیقی و حقوقی تقاضا کرد برای تبریک به شهردار جدید با توجه به شرایط اقتصادی موجود، جانب صرفه جویی را رعایت کرده و از هزینه در قالب های مختلف پرهیز کنند.

متن حکم رحمانی ‌فضلی در خصوص انتصاب جمال ‌الدین عزیزی بندر آبادی به این شرح است:

در اجرای تبصره (3) ذیل بند یک ماده (80) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، مصوب 1375.3.1 با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر یزد و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت شهردار یزد منصوب می‌کنم.

امیدوارم با استعانت از پروردگار یکتا و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح شهر و توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری و به کار گیری خلاقیت و نوآوری در اداره امور شهر، نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات و مطالبات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» و سیاست‌های دولت تدبیر و امید میسر گردد.

توفیقات روزافزون جنابعالی را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند متعال مسئلت دارم.

جمال الدین عزیزی بندرآبادی، چهارمین گزینه شهرداری یزد بعد از مجتبی فرهمند و محمدرضا سیدحسینی و داور نظری اردبیلی است. وی متولد سال 53 در محله شیخداد یزد است که مدیر عاملی شرکت برق دماوند و نیروگاه سیکل ترکیبی یزد را در کارنامه دارد و هم اکنون عضو فعلی هیات مدیره شرکت برق دماوند است.

پس از استعفای جمالی نژاد ، بیش از هشت ماه شهر جهانی یزد بدون شهردار و با سرپرست اداره شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار14خرداد 98، کدخبر: 770187، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین