پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۱۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
حبیب جهانساز رئیس سازمان چای کشور با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی خرید برگ سبز چای نسبت به سال گذشته، گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از بهای برگ های خریداری شده به چایکاران پرداخت شده است.
شعار سال:رئیس سازمان چای کشور با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی خرید برگ سبز چای نسبت به سال گذشته، گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از بهای برگ های خریداری شده به چایکاران پرداخت شده است.

حبیب جهانساز با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون و همزمان با آغاز چین بهاره برگ سبز چای ۵۰ هزار تن برگ سبز از چایکاران خریداری شده است، افزود: در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲۰ درصدی خرید برگ سبز از چایکاران هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹۰ درصد برگ‌های خریداری شده از نوع درجه یک هستند، گفت: تاکنون ۸۰ میلیارد تومان از بهای برگ‌های خریداری شده به حساب چایکاران واریز شده است.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه چین دوم بهاره نیز از ۲۵ هزار هکتار از باغات چای شمال آغاز شده است، افزود: پیش بینی می‌شود در چین دوم چایکاران شمال ۴۰ هزار تن برگ سبز برداشت شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد چای کشور در گیلان تولید می‌شود، بیان کرد: تاکنون بیش از ۱۱ هزار تن چای خشک توسط ۱۶۰ کارخانه چایسازی تولید شده است.

گفتنی است ۵۵ هزار خانوار چایکار شمال در سه مرحله بهاره، تابستانه و پاییزه برگ سبز برداشت می‌کنند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:14خرداد1398،کدخبر:4633288،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین