پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۸۱۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰
تور گردشگری «واکاوی تاریخ چای» به منظور حمایت از تولید داخلی بعد از پایان برداشت پاییزه برگ سبز چای در گیلان برگزار می شود.

شعار سال: مدیر اجراییتور گردشگری با اشاره به اینکه به منظور حمایت از تولید داخلی به ویژه که محصول استراتژیک در استان گیلان محسوب می شود، اظهار کرد: تورگردشگری «واکاوی تاریخ چای» روز جمعه ششم مهر ماه سال جاری در گیلان برگزار می شود.

مهری شیرمحمدی با بیان اینکه این تور گردشگری همزمان با چین پاییزه برگ سبز چای در استان گیلان برگزار می شود، افزود:چای بعد از برنجمهمترین محصول کشاورزی گیلان است ولی متاسفانه در سال های اخیر ۳۲ هکتار از باغات چای در گیلان مورد بی مهری قرار گرفته و در اثر همین بی توجهی و کاهش درآمد کشاورزان، شاهد تغییرکاربری باغات چای و به تبع آن کاهش تولید برگ سبز چای، تعطیلی و تخریب کارخانه هایآن هستیم.

وی با اشاره به اینکهمتاسفانه امروز سومین و بزرگترین کارخانه چای کشور که توسط یکی از بانفوذترین شخصیت های تاریخیدر دوره قاجار و پهلوی نخست وزیر بوددر حال نابودی است، گفت:هدف از برگزاری این تور راتوجه به حفظ باغات چای و احیای کارخانه های متروک چای است.

شیرمحمدی به برخی از برنامه های این تور نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این تور یک روزهحاضران از کارخانه قوام السلطنه، مرکز پژوهش چای کشور، تنها موزه چای و مزار کاشف السلطنه بازدید کرده و همزمان با برداشت دوم برگ های سبز چای با حضور در یکی از کارخانه های فعال چای خشک کنی، از نزدیک با فرآوری و تولید چای آشنا می شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 27 شهریور 97، کد مطلب: 4406153:www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۱
0
0
ا.ف75
واقعا به جای برگزاری این تور ها و هزینه در این بخش نمیشه در راستای چیز با اهمیت دیگه در استان قدم برداشت؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین