پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۲۶۲
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از پس گیری تمامی دعاوی حقوقی مدیریت شهری علیه رسانه‌ها به دستور شهردار تهران خبر داد.وی ادامه داد: شهردار تهران همواره بر رعایت شأن و منزلت خبرنگاران و جایگاه رفیع این شغل تاکید کرده است و به تمامی زیرمجموعه های مدیریت شهری دستور داد که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارند و درصورت طرح هرگونه دعوی حقوقی، ملزم به پس‌گیری شکایت هستند.

شعار سال: پوریا سوری با تاکید بر دستور پیروز حناچی - شهردار تهران - مبنی بر ممنوعیت طرح شکایت مدیران شهری از رسانه‌ها در محاکم قضایی اظهار کرد: به طور حتم، در این دوره از مدیریت شهری بنا داریم با تکیه بر اصل شفافیت، تعامل بسیار خوبی با رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و رکن چهارم دموکراسی داشته باشیم بنابراین، تسهیل شرایط موجود برای دسترسی آزاد به اطلاعات را از مهمترین وظایف خود می‌دانیم.

وی ادامه داد: شهردار تهران همواره بر رعایت شأن و منزلت خبرنگاران و جایگاه رفیع این شغل تاکید کرده است و به تمامی زیرمجموعه های مدیریت شهری دستور داد که حق شکایت از هیچ رسانه‌ای را ندارند و درصورت طرح هرگونه دعوی حقوقی، ملزم به پس‌گیری شکایت هستند.

سرپرست مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران افزود: رویکرد مدیریت شهری این است که حتی در صورت انتشار اخبار خلاف واقع و کذب به جای طرح شکایت، با برگزاری جلسه با مسئولان و خبرنگاران رسانه منتشرکننده خبر در راستای اقناع رسانه و تنویر افکار عمومی گام بردارد.

سوری در پایان گفت: با توجه به رویکرد تعاملی شهرداری تهران، انتظار می‌رود تا رسانه‌ها نیز ضمن دقت نظر در انتشار اخبار مربوط به حریم خصوصی افراد، در پوشش این گونه موضوعات، حساسیت و دقت لازم را به خرج دهند و از انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع پرهیز کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 6 اردیبهشت98، کد خبر: 98020603005، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین