پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۱۲۷۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳
نتایج نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۱۵ امروز شنبه (۱۸ خرداد) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.
شعار سال:نتایج نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۱۵ امروز شنبه (۱۸ خرداد) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

 نتایج نهایی چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ساعت ۱۵ امروز شنبه (۱۸ خرداد) در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر و براین اساس ۳۵۳۳ نفر پذیرفته شدند.

چهل و ششمین آزمون دستیاری روز پنجشنبه دوم اسفند ۹۷ در ۲۰ شهر و ۲۲ حوزه با حضور ۱۱ هزار و ۸۳۲ داوطلب برگزار شد و کارنامه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۸ اسفند ۹۷ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شده است.

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای در خصوص اعلام نتایج در چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام کرد که مهلت ثبت نام از تاریخ ۰۵/‌۰۵/‌۱۳۹۸‬ لغایت ۲۰/‌۰۵/‌۱۳۹۸‌ در دانشگاههای علوم پزشکی محل پذیرش می‌باشد و پذیرفته شدگان شایسته است جهت اطلاع از برنامه ثبت نام، قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به مراجعه وبگاه اینترنتی دانشگاه اقدام نمایند.

شروع به دوره پذیرفته شدگان در حال تحصیل در مقطع پزشکی عمومی و شروع به دوره پذیرفته شدگان در حین انجام خدمات قانونی (مشمولین لایحه طرح نیروی انسانی، پیام آوران بهداشت، و سربازان در حال خدمت) از اول مهر ۹۸ خواهد بود.

کلیه پذیرفته شدگان در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش می‌باشند و سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه‌های علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش در موعد ثبت نام دستیاران الزامی می‌باشد.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، شروع به دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری فاقد وجاهت قانونی می‌باشد.

شایان ذکر است عدم تکمیل مراحل ثبت نام در مواعد مذکور، و یا عدم شروع به دوره در تاریخ فوق الذکر به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می‌گردد و مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر دلیل، از شرکت و پذیرش در آزمون پذیرش دستیار سال آینده (دوره ۴۷) محروم می‌باشند و در مراحل تکمیل ظرفیت دوره چهل و ششم (در صورت وجود) نیز وارد نخواهند شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری موج،تاریخ انتشار:18خرداد1398،کدخبر:281817،www.mojnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین