پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۲۹۹
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
عضو فراکسیون ولایت مجلس دهم درباره حضورش در اتاق فکر علیه دولت «روحانی» پاسخ داد.

شعار سال: محمود بهمنی نماینده مردم طالقان در خصوص اخباری مبنی بر حضورش در تیم اتاق فکر علیه دولت یازدهم٬گفت: حضورم در اتاق فکر علیه دولت آقای روحانی را کذب محض می‌دانم.

عضو فراکسیون ولایت مجلس تصریح کرد: معتقدم اینگونه مسائل در جهت دامن زدن به برخی موضوعات مطرح می شود و بنده در پی آن از رسانه مذکور شکایت کرده‌ام.

بهمنی با طرح سوالی مبنی بر اینکه چرا باید اینگونه مباحثی نظیر « تشکیل اتاق فکر علیه دولت روحانی» در جامعه سرو صدا ایجاد کند٬ تاکید کرد: بنده همواره در پی فعالیت تخصصی خود بوده ام و این مشکلات را نشات گرفته از برخی خصومت های شخصی می دانم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه بنده با تمامی دولتهای پس از انقلاب کار کرده ام بیان داشت: بنده اگر می خواستم طی فعالیت خود به گروهی و جناحی وابسته باشم، مطمئنا عمر فعالیتم در نظام کوتاه و در چهارسال اول کاری فعالیتم به پایان می رسید.

با اندكي تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 14 تیر 1395، کد مطلب: ۵۶۷۸۰۷۰:www. yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین