پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۴۴۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحرکات مجلس برای استیضاح برخی از وزرا گفت: در شرایط کنونی موافق استیضاح نیستم. باید معایب را به وزرا بگوییم تا درصدد رفع آنها برآیند.

شعار سال: محمدرضا تابش با اشاره به دستور رییس‌جمهور به وزرا برای تشکیل اتاق‌های فکر جهت ترمیم کابینه گفت: وزرا براساس قانون وظایفی دارند که باید از پس اجرایش بر بیایند و دستور رییس‌جمهور هم مبتنی بر استفاده از خردجمعی و مشارکت نخبگان جامعه است.

وی افزود: این اتاق‌های فکر باید با حضور تمامی نخبگان جدای از اینکه متعلق به چه جریانی باشند، تشکیل شود.

تابش با مبارک توصیف کردن این اقدام گفت: امیدواریم این دستور به مرحله اجرا در بیاد.

عضو فراکسیون امید در خصوص تحرکات در مجلس که برای استیضاح برخی از وزرا انجام شده است، گفت: بنده شخصا با استیضاح موافق نیستم و ترجیح می‌دهم در این شرایط سختی که دولت با آن درگیر است، معایب و خواسته هایمان را به وزرا انتقال دهیم و آن ها در صدد رفع مشکلات برآیند.

تابش همچنین در خصوص درخواست برخی از فعالان سیاسی برای تغییر ساختار شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: ساختار و سازوکار انتخاباتی اصلاح‌طلبان همواره متناسب با شرایط روز و انتخابات‌های پیش رو دستخوش تغییراتی شده است.

وی افزود: این بار هم قطعا با توجه به تجربیات گذشته و پیشنهاداتی که از سوی فعالان سیاسی مطرح می‌شود شاهد اصلاح و تکمیل این ساختار به بهترین شکل خواهیم بود.

سایت شعار سال، با تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 4 مرداد 97، کد مطلب: 647432، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین