پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳
دانشجویان در نشست خبری که امروز با حضور مسئولان بسیج دانشجویی چند دانشگاه بزرگ تهران در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، با صدور بیانیه‌ای خطاب به کارگزاران نظام نکاتی را هشدار دادند.

شعارسال: در نشست خبری که صبح امروز با حضور مسئولان بسیج دانشجویی چند دانشگاه بزرگ تهران در لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار ‌شد، دانشجویان با صدور بیانیه ای خطاب به کارگزاران نظام لزوم توجه به اتفاقات اخیر را یادآوری و نکاتی را هشدار دادند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خطاب به کارگزاران محترم نظام جمهوری اسلامی ایران

سلامٌ علیکم

امروزه در شرایطی به سر می‌‌بریم که کارشکنی‌ها علیه نظام مقدّس جمهوری اسلامی‌ ایران در تمامی‌ عرصه‌ها، اعم از سیاسی، فرهنگی، و به خصوص اقتصادی به اوج خود رسیده‌است. شدیدترین محدودیت‌ها و تحریم‌های مالی و بانکی، نفتی، پتروشیمی‌، ارزی و... علیه جمهوری اسلامی‌ تعبیه شده و دیگر چاره‌ای جز اتکای بیشتر به چشمه جوشان ظرفیت‌های داخلی و اتخاذ آرایش جنگی در همه عرصه ها در برابر دشمنان قسم خورده نظام، پیش روی کشور باقی نمانده‌است. اما بزرگترین چالش (و نه بن بست) برای نظام که بطور کامل راه‌حلی داخلی دارد، مسئله‌ی معیشت مردم است. مدّت مدیدی است که به واسطه خطای محاسباتی عده‌ای در داخل کشور، به مسائل خارجی گره زده شده است؛ در حالی که راهکاری‌هایی با کارایی بسیار بالا وجود دارد از جمله فعال کردن ظرفیت عرصه کشاورزی (که 30 درصد ظرفیت اشتغال کشور را در برگرفته‌است)، رونق بخشیدن به عرصه مسکن (که از صنایع مادر و متّصل به بسیاری از صنایع دیگر است)، اصلاح ساختار بودجه (که بخش بیشتر فرصتی که مقام معظم رهبری به مجلس شورای اسلامی برای این امر دادند، سپری شده‌است)، روی‌آوردن به رویکرد صحیح خصوصی‌سازی، اصلاح نظام مالیاتی کشور، جدیت در مبارزه با قاچاق و مفاسد اقتصادی، تسهیل فضای کسب و کار‌ و... .

جریانی که روزی چرخش زندگی مردم و سانتریفیوژها درگرو نشستن بر سر میز مذاکرات هسته‌ای و تعامل با دشمن نشان می‌دادند، امروز و پس از تحمیل تجربه‌ای تلخ به کام نظام که جز خسارت برای کشور چیزی به همراه نداشت، مجدداَ همان آدرس غلط را می‌دهند و بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم را به مذاکرات بر سر اهم مسائل کشور (از جمله مسئله‌ی موشکی) گره می‌زنند.

تحولات اخیر در حوزه سیاست خارجی نیز نشان‌دهنده‌ی میل دشمن به مذاکره با ایران می‌باشد. موضع‌گیری وزیر امور خارجه آلمان مبنی بر اینکه مخالفت اتحادیه اروپا درباره برنامه موشکی ایران را به اطلاع تهران خواهد رساند، همچنین سفر نخست‌وزیر ژاپن به تهران و دیدار با مسئولان کشور به قصد میانجیگری بین ایران و آمریکا، مؤید این موضوع می‌باشد.

ژاپن که روزگاری سربازانش در جنگ جهانی دوم مرگ را از اسارت نزد آمریکا برتر می‌دیدند، امروز این گونه حقیرانه به اسارت آمریکا درآمده و شرکت‌های بزرگ تجاری‌اش به دریوزگی آمریکا برای معافیت از تحریم‌ها افتاده‌اند و نیروی نظامی‌ و آموزش و پرورش خویش را به دست آمریکایی‌ها واگذار کرده است. نه تنها ژاپن، که میانجیگری هیچ کشوری برای مذاکره پذیرفتنی نیست؛ چرا که داشته‌های جمهوری اسلامی که در سایه چهل سال مجاهدت‌های شرافتمندانه‌ی دلسوزان انقلاب اسلامی به دست آمده است‌، ناموس ملت بوده و طرف مقابل مذاکره، شیطان بزرگ است.

نکته‌ی قابل تأمل دیگر، زمزمه‌هایی است که از تحرکات روباه پیر به گوش می‌رسد؛ مبنی بر برگزاری جشنی به مناسبت تولد ملکه انگلستان در سفارت این کشور -که همواره مَقری برای توطئه‌چینی علیه ملت ایران بوده‌است. مراسمی‌ که در آن به صورت عمده از شخصیت‌های تجاری و سیاسی جمهوری اسلامی‌ ایران هم دعوت بعمل آمده‌است. یکی از آرمان‌های اصلی انقلاب اسلامی، دفاع از مستضعفان جهان بعنوان ولی‌نعمتان حقیقی ما می‌باشد؛ حال چگونه ممکن است مدعیان چنین آرمان بزرگی، در مجلس نامبارک تولد ملکه‌ی کشوری که قرن‌‌هاست از خون همان مسلمانان و مستضعفان تغذیه کرده، حضور داشته باشند؟ در حالی که امیرالمؤمنین علیه‌السلام، «عثمان بن حنیف» را – که از اصحاب نزدیک ایشان بود- بخاطر شرکت در مجلسی که فقراء از حضور در آن منع شده بودند، توبیخ کرد. حضور هر شخصی منتسب به جمهوری اسلامی‌، در چنین مجلسی نه تنها جایز نیست بلکه مایه خفت امت اسلام و ملت ایران خواهد بود.

بسیج دانشجویی با سری برافراشته، دیدگانی تیزبین و صدایی رَسا هشدار می‌دهد؛ حضوری این چنین، که امید مستضعفان عالم را به جمهوری اسلامی‌ برای مقابله با مستکبران ناامید می‌کند، مستحق عقوبت الهی و برخورد انقلابی است.

یقیناً کلید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی در سفارت هیچ مملکتی پیدا نخواهد شد که «لَن یَجْعَلَ اللّهُ لِلْکَافِرِینَ عَلَی الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلاً».

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 21خرداد1398 ، کدخبر: 770126: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۲
0
0
چهار تا بچه تندرو بی تجریه دارن به کارگزاران نظام تذکر میدن ببین کار مملکت به کجا کشیده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین