پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۴۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳
دامپزشکی خراسان رضوی اعلام کرد: تخم مرغهای با نام و نشان "ویژه روز زرد طلایی" که با کد تقلبی ۲۴۱۰۳۰ به عنوان پروانه بهداشتی بهره برداری بسته بندی شده اند، به علت تولید غیر مجاز و نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی، غیر بهداشتی بوده و با مراکز عرضه کننده این برند برخورد خواهد شد.

شعارسال: دامپزشکی خراسان رضوی تخم مرغ های بسته بندی شده با نشان "ویژه روز زرد طلایی" را تقلبی و فاقد هویت بهداشتی اعلام کرد.

 این تخم مرغ ها به صورت غیر مجاز تولید شده و با سوء استفاده از نام دامپزشکی در کارگاههای زیرزمینی مشهد بسته بندی شده اند.

بر اساس این گزارش تخم مرغهای با نام و نشان "ویژه روز زرد طلایی" که با کد تقلبی ۲۴۱۰۳۰ به عنوان پروانه بهداشتی بهره برداری بسته بندی شده اند، به علت تولید غیر مجاز و نداشتن پروانه بهداشتی دامپزشکی، غیر بهداشتی بوده و با مراکز عرضه کننده این برند برخورد خواهد شد.

در این گزارش از شهروندان خواسته شده است از خرید و مصرف این تخم مرغ ها خودداری نموده و در صورت مشاهده آن مراتب را با سامانه پیامک ۳۰۰۰۰۱۵۱۲ یا تماس با روابط عمومی دامپزشکی خراسان رضوی اطلاع دهند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری تحلیلی عصر ایران، تاریخ انتشار: 25 خرداد 1398 ، کدخبر:www.asriran.com ، 673424

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین