پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۲۵۸
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
فرماندار پارس‌آباد از کشف ۱۴۳۰ تن گندم قاچاق و احتکاری در شهرستان خبر داد .

شعارسال: علی علایی از کشف 1430 تن گندم قاچاق و احتکاری در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این حجم بزرگ از قاچاق و احتکار توسط عوامل سودجو و دلالان و خریداران غیر مجاز با هدف بر هم زدن نظم بازار انجام شده بود که طی سه مرحله اقدام عملیاتی و اطلاعاتی توسط نیروهای مرزبانی و هنگ مرزی پارس آباد کشف شد.

فرماندار پارس‌آباد در ادامه با بیان اینکه در این خصوص برای افراد متخلف پرونده قضایی تشکیل و جهت بررسی و رسیدگی لازم تحویل تعزیرات حکومتی شده گفت با سودجویان و متخلفان به شدت برخورد قانونی انجام می‌شود.

وی گندم را محصولی استراتژیک برای کشور عنوان کرد و گفت: دولت تمهیدات لازم را برای خرید تضمینی این محصول از یک ماه پیش دیده و مراکز خرید آمادگی خرید گندم کشاورزان زحمت کش را به قیمت نرخ تضمینی داشته و بها محصول خریداری شده نیز در سریعترین زمان به حساب کشاورزان پرداخت می‌شود.

علایی بیان کرد: از همشهریان انتظار داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف موضوع را با ما درمیان بگذارند و همکاری‌های لازم را با ما در میان بگذارند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 3تیر1398 ، کدخبر: 2039919: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین