پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۶۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵
از گذشته تا به امروز اکثر انسان‌ها در زمان خواب با مشکلی مواجه هستند که بیشتر از آنکه خودشان را آزار بدهد، اطرافیانشان را اذیت می‌کند.بله حدستان درست است؛ مبحثی که درباره آن صحبت می‌کنیم خروپف است.

شعارسال: یک موزه با ارائه راهکارهای درمانی رقیب اصلی پزشکان شده است.

در این شماره از سری گزارش‌های معرفی موزه به سراغ یکی از عجیب‌ترین موزه‌های جهان رفتیم، اما در ابتدا بهتر است توضیحی هر چند کوتاه درباره موضوع این موزه به شما بدهیم البته به طور حتم شما هم مطالبی در خصوص موضوع این موزه شنیدید.

مرور داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ در یک موزه

از گذشته تا به امروز اکثر انسان‌ها در زمان خواب با مشکلی مواجه هستند که بیشتر از آنکه خودشان را آزار بدهد، اطرافیانشان را اذیت می‌کند.بله حدستان درست است؛ مبحثی که درباره آن صحبت می‌کنیم خروپف است.




خروپف لرزش مجرای تنفسی و به تبع آن ایجاد صدا به خاطر بسته شدن مسیر هوا در هنگام تنفس به هنگام خواب است. اما همین لرزش مجرای تنفسی در برخی از نقاط جهان همچون آلمان به اندازه‌ای مشکل ایجاد کرده و مهم شده که موزه‌ای به آن اختصاص پیدا کرده است.

این موزه که با نام موزه خروپف شناخته می‌شود، در شهر آلفلد آلمان قرار گرفته و به قدری در انتقال اطلاعات مفید توانا بوده که بیشتر اهالی شهر برای حل مشکل خروپف به جای مراجعه به مطب دکتر به موزه می‌روند.


افرادی که به موزه خروپف می‌روند با حدود ۴۰۰ راه حل برای خروپف آشنا می‌شوند. آن‌ها در این موزه داستان‌های معروف‌ترین خروپف کننده‌های تاریخ را مرور می‌کنند و با دستاورد‌های یک پزشک آلمانی که سال‌ها به دنبال راه حل‌های خروپف بوده، آشنا می‌شوند.

بازدیدکنندگان موزه خروپف در این موزه اشیایی، چون ساز‌های بادی، ماسک ضد خروپف، وسایل پروتزی، پین‌های بینی و یک سری وسایل الکتریکی را می‌بینند. آن‌ها در موزه خروپف متوجه می‌شوند که براساس تحقیقات برخی از دانشمندان ساز‌های بادی با تقویت عضلات و باز کردن راه تنفس به بیماران دچار خروپف‌های سطحی کمک می‌کنند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:6  تیر 98، کد خبر:6980705 ،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین