پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۵۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۱
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی پیش بینی کرد که امسال نزدیک به ۸۶۰ هزار تن گوشت قرمز در کشور تولید شود.

شعارسال: دکتر مرتضی رضایی روز سه شنبه در حاشیه نشست نقش تشکل های جهادی در رونق تولید در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به بارندگی های خوب طی چند ماه اخیر در سطح کشور و حاصلخیزی مراتع، علاوه بر افزایش زایش دام ها، علوفه رایگان در بخش عشایری و روستاییان قرار در اختیار قرارمی گیرد که منجر به کاهش هزینه های تولید و کاهش قیمت گوشت در سراسر کشور شده و روند کاهش قیمت ادامه خواهد یافت.

رضایی واسطه گرها در بازاررسانی گوشت قرمز را از موانع کاهش قیمت گوشت قرمز دانست و تصریح کرد: با ادامه روند ورود گوشت قرمز به بازار، این مشکل برطرف می شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی در همین حال از دامداران و تشکل های دامی خواست زنجیره های تولید را در این بخش تشکیل و بازاررسانی گوشت قرمز را انجام دهند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد قیمت ۱۲۵۰ تومان برای هر کیلو سبوس گفت: تعیین این قیمت برای سبوس منطقی نیست و باید به قیمت مصوب قبلی یعنی ۸۶۰ تومان در هر کیلو بازگردد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی درباره صادرات گوشت مرغ نیز اذعان داشت: با توجه به تولید مازاد گوشت مرغ، مجوز صادرات این محصول به صورت محدود داده شده است.

رضایی در عین حال گفت: شرکت پشتیبانی دام موظف به خرید مازاد گوشت مرغ است.

وی با بیان این که طی یک ماه گذشته حدود ۲۲۵ هزار تن گوشت مرغ در کشور تولید شده است، اظهار داشت: این در حالی است که گوشت مورد نیاز طی این ماه ۲۰۰ هزار تومان بوده که مازاد این تولید برای تامین ذخایر استراتژیک و یا مصرف در ماه های بعد استفاده می شود.

رضایی تصریح کرد: قیمت های کارشناسی مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی است و برای تضمین قیمت گوشت مرغ کارگروهی در وزارت صمت تشکیل شده و به زودی قیمت ها اعلام خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت وزارت جهاد کشاورزی، تاریخ انتشار: 4تیر1398 ، کدخبر: 115353: www.maj.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
با اینهمه تولیدات بازهم در تامین گوشت داخلی مشکل داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین