پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸
شهرود امیرانتخابی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان امروز با اشاره به فصل تابستان و استقبال از طبیعت گردی گفت: علاقمندان به این سفرها از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز استفاده کنند.
شعار سال:مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان امروز با اشاره به فصل تابستان و استقبال از طبیعت گردی گفت: علاقمندان به این سفرها از دفاتر خدمات مسافرتی مجاز استفاده کنند.
شهرود امیرانتخابی افزود: گردشگران از حضور در تورهایی که مجوز قانونی و راهنمای رسمی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ندارند خودداری کنند.
وی گفت: هر گونه سفرهای گروهی بدون مجوز این اداره کل تخلف محسوب می شود و پیگرد قانونی دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان افزود: علاقمندان به حرفه تورگردانی هم می توانند با مراجعه به موسسات آموزشی که مجوز اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دارند در دوره های راهنمایان گردشگری و مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی شرکت کنند.
شهرود امیر انتخابی در پایان با اشاره به اینکه عواقب ناشی از حضور در سفرهای بدون مجوز تبعات جبران ناپذیری دارد گفت: مسافران فعالیت های تورهای غیر قانونی را می توانند با شماره تلفن ۰۱۳۳۳۶۱۸۴۶۵ گزارش دهند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری رویداد گیلان،تاریخ انتشار:10تیر1398،کدخبر:44772،rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین